کد خبر 213412
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴

فعالیت های تجاری مرز مهران از امروز تعطیل است

فعالیت های تجاری مرز مهران از امروز تعطیل است

فرماندار مهران گفت: بر اساس مصوبه ستاد اربعین استان، فعالیت های تجاری از مرز مهران تا ۲۰ شهریور ماه تعطیل و ممنوع خواهد بود.

به گزارش گروه استان های حیات؛ علی عباس شفیعی فرماندار مهران گفت: بر اساس مصوبه ستاد اربعین استان کلیه فعالیت های تجاری مرز مهران از امروز تا ۲۰ شهریورماه تعطیل و ممنوع خواهد بود.

وی افزود: درب های خروج در مرز مهران به طرف مرز زرباطیه عراق از ۲ درب به ۵ درب افزایش یافته است و بر این اساس مشکلی در تردد زوار برای ورود به کشور عراق در آن طرف مرز هم نخواهیم داشت.

فرماندار مهران ادامه داد: با هماهنگی‌ های انجام شده با طرف عراقی بخش کنترل گذرنامه مرز رباطیه از سریال خوان به بارکد خوان تغییر یافته و بر این اساس کنترل گذرنامه ها در آن سوی مرز به زیر ۱۰ ثاینه کاهش خواهد یافت.

شغیعی خاطر نشان کرد: همانطور که معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام نیز اعلام کردند اتباع خارجی برای سفر به کشور عراق بایستی به مرز چذابه مراجعه کنند و از مراجعه به مرز مهران خودداری کنند چرا که کشور عراق از مرز مهران پذیرای آنان نخواهد بود.

در ۲۴ ساعت گذشته تا ساعت ۱۰ شب یکشنبه ۲۹ مرداد ماه نیز ۴۹ هزار و ۷۰۰ نفر از مرز مهران و پایانه مرزی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی برای زیارت عتبات عالیات تردد داشته اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha