کد خبر 213375
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

دبیرستاد امربه معروف و نهی ازمنکر مازندران:

سنگر رسانه مهمترین عامل جریان ساز فرهنگی در پاسداری از انقلاب اسلامی است

سنگر رسانه مهمترین عامل جریان ساز فرهنگی در پاسداری از انقلاب اسلامی است

دبیرستاد امربه معروف و نهی ازمنکر مازندران گفت: سنگر رسانه مهم ترین عامل جریان ساز فرهنگی در پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سرهنگ غلامرضا عبدی، عصر امروز 29 مرداد در دفترستاد امربه معروف و نهی ازمنکر مازندران با اشاره به ماموریت‌ها و نقش ستاد امر به معروف و نهی ازمنکردرخنثی سازی هجمه ها و توطئه های دشمنان انقلاب، اظهار کرد: اصحاب رسانه باحضورهوشیارانه درفضای مجازی می‌توانند نقش موثری در اجرای راهبرد جهادتبیین ایفا نمایند.

وی افزود: با توجه به شرایط تهاجم روانی و جنگ رسانه‌ای ترکیبی استعمار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالان رسانه ای از جمله اثرگذارترین سربازان کشور در مقابله با جنگ نرم خواهند بود.

در این نشست مواردی شامل استفاده از ظرفیت موجود در فضای مجازی برای گفتمان سازی وترویج فریضه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر، تشکیل کارگروه تولید محتوای سازنده و انتشار آن در فضای مجازی، احصای اولویت‌های برنامه های فرهنگی، ریشه‌یابی مشکلات، استفاده از ظرفیت هیئات مذهبی و هنرمندان برای مقابله با منکر و ترویج معروف در جامعه، برگزاری نشست‌های خبری و بازتاب رسانه‌ای، ترویج معروفات و نشر ارزش‌های دینی به عنوان برخی ازبرنامه های این ستاد ذکر شد.

 طی حکمی از سوی دبیرستاد امربه معروف و نهی ازمنکر مازندران، حسن شیرزاد یکی از خبرنگاران با سابقه و صاحب رسانه در مازندران است که به سمت فرمانده قرارگاه رسانه ای ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر استان مازندران منصوب شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha