کد خبر 213373
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸

آصفری در گفتگو با «حیات»؛

سپاه با خون شهدا شکل گرفت و آنچه که با خون شهید باشد ماناست

سپاه با خون شهدا شکل گرفت و آنچه که با خون شهید باشد ماناست

نایب رئیس کمیسیون داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خون شهدا شکل گرفته است و هر آنچه که با خون شهید شکل گرفته باشد به سادگی نمی توان آنرا از عرصه خارج کرد.

محمد حسن آصفری نایب رئیس کمیسیون داخلی و شوراها مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خون شهدا شکل گرفته است و هر آنچه که با خون شهید شکل گرفته باشد به سادگی نمی توان آنرا از عرصه خارج کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: سپاه پاسداران از ابتدایی انقلاب با فداکاری و ایثارگری در مبارزه با تروریسم، کومله، دموکرات و سازمان منافقین خلق و همچنین در ادامه جنگ هشت سال تحمیلی حضور داشته و در دل مردم جای دارد و هیچ چیزی سپاه را سیاه و لکه دار نمی کند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: یکی از دلایلی که سپاه توانسته با مردم همراه شود این بود که پاسدار واقعی انقلاب است، شاید مشکلاتی در سپاه وجود داشته باشد اما این مشکلات مانند کسی ست که شاید فقط لباس پاسداری را توانسته غصب کند اما اصالت سپاه در وجود مردم رخنه کرده و هیچ چیزی نمی تواند آنرا مخدوش کند.

آصفری با بیان اینکه مردم به سپاه اعتماد دارند، گفت: اقداماتی که امروز آمریکا و مجامع غربی برای تخریب سپاه انجام می دهند تا بتوانند سپاه را به عنوان تروریسم نشان دهند در دنیا پذیرفته نشده و جهانیان متوجه شده اند که گروه و جریاناتی که توانست پیکره داعش را از بین ببرد سپاه بوده است و این شفاف ترین موضوعی بود که بر اروپا و آمریکایی ها پوشیده نیست.

نایب رئیس کمیسیون داخلی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هرچند امروز تروریسم ماهیتش مشخص است اما باید گفت بیانیه های که بعضا مجامع بین المللی صادر می کنند تا بتوانند سپاه را در لیست تروریستی قرار دهند نادرست است چرا که تروریسم کسی ست که با اسلحه به زن ها و کودکان در مکان های مختلفی مثل حرم اهل بیت یا استادیوم ها ورزشی در کشورهای گوناگون و یا بمب گذاری در ترمینال های مسافربری را انجام می دهد و در کشور ما یا برخی از کشورها این سپاه است که حامی و مدافع جان و سلامت مردم است و با تروریسم وارد جنگ رو در رو می شود.

وی در پایان گفت: تنها گروه نظامی قدر و یکه تازی که توانست جریان داعش و تکفیری ها را از بین ببرد، سپاه و نیروی مردمی جهادی بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha