کد خبر 213320
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸

پایان رأفت در گفتگو با «حیات»:

گل‌محمدی حتماً فکری برای جانشین عبدی کرده که او را به تراکتور داده است/ نمی‌دانم چرا ورزشگاه آزادی را باز نمی‌کنند

گل‌محمدی حتماً فکری برای جانشین عبدی کرده که او را به تراکتور داده است/ نمی‌دانم چرا ورزشگاه آزادی را باز نمی‌کنند

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم و جدایی مهدی عبدی از جمع سرخپوشان صحبت کرد.

پایان رأفت در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس از لحاظ نتیجه گیری خوب عمل کرده است ولی خب از لحاظ فنی شاید خیلی چشم نواز بازی نکرده است که این هم برای شروع لیگ طبیعی است چرا که تیم‌ها هنوز به آن شکل آمادگی لازم را به دلیل تعطیلات مسابقات پیدا نکردند. از همین جهت می‌گویم پرسپولیس عملکرد خوبی از لحاظ نتیجه گیری داشته است و از لحاظ کیفیت هم باید صبر کنیم و زمان بدهیم.

وی در مورد تقابل با ذوب آهن در هفته سوم هم گفت: ذوب آهن تیم خوبی است و ربیعی از مربیان جوان و خوش فکر فوتبال ایران است ولی پرسپولیس در آزادی نباید مقابل هیچ تیمی دچار مشکل شود و بعید می‌دانم ذوب آهن بتواند دردسری برای تیم ایجاد کند. از طرفی ذوب‌آهن تغییرات زیادی داشته و این یک پوئن مثبت برای پرسپولیس است چرا که پرسپولیس شاکله فصل قبلش حفظ شده و بازیکنان هماهنگ هستند ولی ذوب آهن نیاز به زمان برای این مورد دارد و از همین رو پرسپولیس وضعیت بهتری برای این بازی دارد.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی هم خاطرنشان کرد: دو هفته در ورزشگاه آزادی اجازه ورود به تماشاگران را ندادند و این هفته هم شنیدم به همین منوال است. من واقعاً نمی‌دانم چرا تماشاگران را به ورزشگاه راه نمی‌دهند. خب شما یک سمت ورزشگاه را در حال بازسازی هستید بازهم نصف دیگرش قابل استفاده است چرا آن سمت را باز نمی‌کنید حداقل 20-30 هزار نفر بیایند و بازی را نگاه کنند؟ فوتبال واقعا بدون تماشاگر هیچ جذابیتی ندارد و امیدوارم مسئولان تدبیر کنند و حداقل اجازه دهند بخشی از ورزشگاه که در دسترس است جمعیت بیاید و تشویق کند.

رأفت در مورد جدایی مهدی عبدی و خالی‌تر شدن دست پرسپولیس در خط حمله هم گفت: به هر حال عبدی هم در پرسپولیس بازی نمی‌کرد و به او بازی نمی‌رسید و دوست داشت به جایی برود که بتواند بازی کند و یحیی گل‌محمدی هم حتماً فکری برای جانشین او کرده که اجازه داده برود. فکر می‌کنم گزینه خط حمله پرسپولیس مشخص شده و یک مهاجم خارجی است و امیدوارم هرچه زودتر به تیم اضافه شود و زوج شهاب زاهدی شود تا ترکیب خط حمله پرسپولیس کاملاً نو شود و با فصل قبل متفاوت باشد. زاهدی هم بازیکن خوبی است و هنوز موتورش روشن نشده و با اولین گل به نظر می‌تواند گل‌های زیادی در این فصل به ثمر برساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha