کد خبر 213277
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲

راه‌اندازی مرکز مطالعات اسلامی و ایران‌شناسی در بانکوک

راه‌اندازی مرکز مطالعات اسلامی و ایران‌شناسی در بانکوک

به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تایلند، مرکز مطالعات اسلامی و ایران‌شناسی در دانشگاه سیام تکنولوژی بانکوک راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تایلند، مرکز مطالعات اسلامی و ایران‌شناسی در دانشگاه سیام تکنولوژی بانکوک، راه‌اندازی شد.

شریف هادی از قارغ‌التحصیلان ایرانی این دانشگاه، هم اکنون ریاست دانشکده مدیریت دانشگاه سیام تکنولوژی بانکوک را به عهده دارد ضمن تدریس در این دانشگاه، تصدی مرکز مطالعات اسلامی و ایران‌شناسی را نیز عهده دار است.

برگزاری کلاس‌های زبان فارسی برای علاقه‌مندان و دانشجویانی که زبان فارسی را به عنوان زبان خارجی انتخاب کرده‌اند نیز جزو برنامه‌های اصلی این اتاق است.

یکی دیگر از ماموریت‌های اصلی این اتاق، تبلیغ و ترویج فرهنگ، هنر و گردشگری ایران است که با توجه به منابع موجود در این اتاق، مراجعه کنندگان می‌توانند اطلاعات لازم را در این باره دریافت کنند.

همچنین، دوره‌های آموزشی یادشده در دو سرفصل زبان فارسی و ایران‌شناسی، نمایش فیلم‌های ایرانی با زیرنویس یا دوبله به زبان تایی یا انگلیسی به صورت منظم و هفتگی در این اتاق برگزار می‌شود.

برپایی کارگاه‌های آموزشی نگارگری ایرانی در طول ترم تحصیلی برای دو نوبت پیش بینی شده که از دیگر برنامه‌های اتاق ایران است و با شروع سال تحصیلی، اجرایی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha