کد خبر 213265
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

پیرهادی در صحن شورا:

رئیس جمهور در اسرع وقت دستور انتقال نمایشگاه‌ها به مجموعه آفتاب را صادر کند

رئیس جمهور در اسرع وقت دستور انتقال نمایشگاه‌ها به مجموعه آفتاب را صادر کند

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از رئیس‌جمهور خواست تا در اسرع وقت دستور انتقال نمایشگاه‌ها به مجموعه آفتاب را صادر کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، صبح امروز مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در جریان یکصد و هفتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به توزیع آسفالت در معابر تهران گفت: تردد خودروهای سنگین مشکلات عدیده ای را برای آسفالت ایجاد کرده است لذا از شهرداری تهران درخواست داریم بررسی لازم را در مورد زیرسازی آسفالت انجام دهیم.

پیرهادی ضمن تقدیر از بازرسی کل کشور برای ارسال نامه به رئیس جمهور با هدف انتقال نمایشگاه ها به شهر آفتاب مطرح کرد: موضوع مشکلات محیط زیستی آلودگی بسیاری ایجاد می کند و جان شهروندان را به خطر می اندازد به نحوی که خودروهای امدادی نیز در تردد با مشکل مواجه می شوند. لذا از رئیس جمهور درخواست می کنیم در این خصوص دستور عاجل دهد چراکه فکر نمی کنم رئیس جمهور بخواهند که مردم جان خود را از دست دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از شهرداری تهران درخواست داریم تمام برنامه ریزی ها و مداخلات را برای افزایش سطح رفاه شهروندان انجام و گزارشات لازم را ارائه دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha