کد خبر 213002
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴

«شکارچی» با سوخو ۵۷ می‌آید!

«شکارچی» با سوخو ۵۷ می‌آید!

"شکارچی" مانند پهپادهای CCA ایالات متحده، قادر به انجام عملیات شناسایی، فریب موشک‌های دشمن و حمله به مواضع دشمن خواهد بود.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ "شکارچی" مانند پهپادهای CCA ایالات متحده، قادر به انجام عملیات شناسایی، فریب موشک‌های دشمن و حمله به مواضع دشمن خواهد بود. علاوه بر این، این پهپاد به موشک‌های مشابه Su-۵۷، از جمله موشک‌های هوا به هوا و هوا به سطح R-۷۷ M و X-۵۹ MK ۲ مجهز خواهد شد.

پهپاد روسی که «شکارچی» نام دارد، با جنگنده نسل پنجم Su-۵۷ از راه خواهد رسید. مقامات روسی می‌گویند که تحویل Su-۵۷ از سال گذشته آغاز شده‌است، تا پایان سال آینده ۲۲ عدد از این جنگنده در خدمت خواهند بود و تا سال ۲۰۲۷ تولید جنگنده‌های با موتورهای نسل ششم راه اندازی خواهد شد.

"شکارچی" مانند پهپادهای CCA ایالات متحده، قادر به انجام عملیات شناسایی، فریب موشک‌های دشمن و حمله به مواضع دشمن خواهد بود. علاوه بر این، این پهپاد به موشک‌های مشابه Su-۵۷، از جمله موشک‌های هوا به هوا و هوا به سطح R-۷۷ M و X-۵۹ MK ۲ مجهز خواهد شد.

وزن این پهپاد ۲۰۰۰۰ کیلوگرم و حداکثر سرعت ۱۰۰۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. سوخوی روسیه قصد دارد تمام آزمایشات دولتی پهپاد اوخوتنیک را تا پایان سال جاری تکمیل کند.

«شکارچی» با سوخو ۵۷ می‌آید!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha