کد خبر 212993
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰

پاسخ قائم مقام جدید وزارت خارجه پاکستان به پیام تبریک باقری

پاسخ قائم مقام جدید وزارت خارجه پاکستان به پیام تبریک باقری

قائم مقام جدید وزارت امور خارجه پاکستان با قدردانی از پیام تبریک معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، اعلام کرد که به تلاش برای تقویت روابط میان دو کشور مصمم است.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ محمد سیروس قاضی امروز به عنوان سی و دومین قائم مقام وزارت امور خارجه پاکستان فعالیت رسمی خود را آغاز کرد و علی باقری کنی معاون سیاسی وزارت امور خارجه ایران انتصاب وی را تبریک گرفت.

سیروس قاضی در حساب کاربری رسمی خود در ای ایکس (توئیتر) ضمن قدردانی از پیام باقری، نوشت که وی نگاه رو به جلو برای همکاری نزدیک با همتای ایرانی خود دارد و به تلاش برای تحکیم بیش از پیش روابط برادرانه ایران و پاکستان مصمم است.

علی باقری کنی در پیام تبریک خود به قائم مقام وزارت امور خارجه پاکستان نوشت که پاکستان کشور دوست و برادر ایران است و وی از همکاری نزدیک با قائم مقام جدید وزارت خارجه پاکستان خرسند است.

محمد سیروس قاضی دیپلمات ارشد پاکستان شناخته می‌شود که به عنوان سفیر این کشور در ترکیه و مجارستان و رئیس نمایندگی سیاسی پاکستان در ژنو، هند و واشنگتن خدمت‌ کرده است.

اسد مجید خان قائم مقام سابق وزارت امور خارجه پاکستان روز گذشته از این مسوولیت بازنشسته شد. وی خردادماه امسال برای شرکت در دوازدهمین دور رایزنی‌های سیاسی دوجانبه ایران و پاکستان به تهران سفر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha