کد خبر 212937
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

شماتیک اختصاصی «حیات»:

ترکیب احتمالی استقلال مقابل ملوان

ترکیب احتمالی استقلال مقابل ملوان

استقلال با دو تغییر احتمالی امروز به مصاف ملوان انزلی خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ آخرین دیدار از هفته دوم دور بیست و سوم از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز پنجشنبه 25 مرداد و از ساعت 19:30 در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران میان دو تیم استقلال و ملوان برگزار خواهد شد. دو تیم در شرایطی به میدان خواهند رفت که استقلال در بازی اول خودش توانست یک پیروزی شیرین و دلچسب کسب کند و ملوان هم در خانه مقابل ذوب آهن تن به شکست داد و دو تیم در شرایطی پا به این مسابقه می‌گذارند که استقلال به دنبال شش امتیازی شدن است و ملوان هم قصد ندارد بدون امتیاز هفته دوم را به پایان برساند و این موضوع بازی را جذاب و حساس می‌کند.

هر ۲ تیم با سرمربی جدید فصل را استارت زدند و آغاز متفاوتی در فصل جدید داشتند. استقلال با هدایت جوادنکونام موفق شد فصل را طوفانی آغاز کند و در آبادان، صنعت نفت را با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب کرد. آبی‌پوشان پایتخت که نسبت به سایر رقبا در نقل و انتقالات عملکرد ضعیف‌تری داشتند و پیش فصل دشواری را پشت سر گذارنده بودند اما با ارائه یک بازی هجومی، تماشاگر پسند و تاکتیکی هواداران خود را برای ادامه فصل امیدوار کردند و حالا باید دید در هفته دوم رقابت‌ها هر کدام چه عملکردی مقابل هم به نمایش خواهند گذاشت. استقلال به امتیاز ششم در پایان هفته دوم می‌رسد یا ملوان موفق می‌شود با امتیاز تهران را به مقصد انزلی ترک کند و به خانه برگردد.

تیم فوتبال استقلال در شرایطی پا به این مسابقه می‌گذارد که دز لحاظ نفراتی که در اختیار دارد وضعیتش با بازی قبلی مقابل صنعت نفت تا حدودی متفاوت است و از همین رو باید شاهد تغییراتی در چینش ترکیب اصلی این تیم در دیدار امروز باشیم. برخلاف اینکه گفته می‌شود نباید به ترکیب برنده دست زد سه تغییر در ترکیب امروز استقلال مقابل ملوان نسبت به بازی با صنعت نفت در هفته نخست پیش بینی می‌شود.

درون دروازه استقلال مثل همیشه شاهد حضور حسین حسینی هستیم. کاپیتان استقلال که تا آستانه جدایی از این تیم در نقل و انتقالات پیش رفته بود ولی در نهایت به توافق نرسیدن استقلال با گزینه‌های مد نظرش باعث شد ناچاراً دوباره به فکر تمدید با حسینی بیافتد و در نهایت او در این تیم ماندنی شد و اتفاقاً در هفته نخست برابر صنعت نفت موفق به ثبت کلین شیت شد تا امروز هم در ترکیب اصلی این تیم قرار بگیرد و محمدرضا خالدآبادی همچنان از روی نیمکت کار را دنبال کند.

در خط دفاعی استقلال شاهد یک تغییر هستیم و برخلاف بازی قبل که زوج محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان در ترکیب اصلی به میدان رفتند، سهرابیان در بازی امروز به دلیل مصدومیت در اختیار نکونام نیست و یک تغییر اجباری به ترکیب اصلی آبی‌ها تحمیل شده و بدین ترتیب ایمان سلیمی به ترکیب اصلی راه پیدا خواهد کرد و زوج مرادمند در دفاع میانی استقلال در این بازی خواهد بود. در سمت راست صالح حردانی همچنان در ترکیب اصلی است و در سمت چپ میدان هم ابوالفضل جلالی به واسطه درخشش در بازی با صنعت نفت در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت و سلمانی نیمکت نشین او خواهد بود.

در خط هافبک یه تغییر مهم در ترکیب استقلال شاهد هستیم. روزبه چشمی، ستاره ملی پوش استقلال که مقابل صنعت نفت محروم بود به ترکیب این تیم باز خواهد گشت و به عنوان هافبک دفاعی در مرکز میدان برای آبی‌پوشان به میدان خواهد رفت و نکونام ستاره تیمش را در این بازی در اختیار دارد. یک خط جلوتر از او شاهد حضور آرش رضاوند هستیم که از نفرات خوب استقلال در بازی با صنعت نفت بود و کنار او هم از بین زبیر نیک نفس و مهدی مهدی پور یک نفر بازی خواهد کرد که شانس دومی بیشتر از اولی است و بدین ترتیب مثلث خط هافبک استقلال در این دیدار از سه نفر یعنی چشمی، مهدی‌پور و رضاوند تشکیل می‌شود.

استقلال در خط حمله احتمالاً یک تغییر خواهد داشت و با همان مثلث بازی قبلی به میدان نمی‌رود. یعنی کوین یامگا به عنوان وینگر در سمت راست میدان بازی خواهد کرد و در سمت چپ هم شاهد حضور مهرداد محمدی به جای جعفر سلمانی خواهیم بود و این بازیکن به ترکیب اصلی راه پیدا می‌کند و ارسلان مطهری هم در پست مهاجم نوک وظیفه تمام کنندگی و زدن ضربات آخر را برای استقلال بر عهده دارد و مثلث هجومی استقلال در این بازی هم از یامگا، محمدی و مطهری تشکیل می‌شود.

در نهایت نفراتی از جمله آرمان رمضانی، پیمان بابایی، سبحان خاقانی، محمدحسین زواری، سینا سعیدی فر و جعفر سلمانی از روی نیمکت کار را برای آبی پوشان در دیدار مقابل ملوان پیگیری خواهند کرد.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با ملوان:
سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، کوین یامگا، مهرداد محمدی و ارسلان مطهری

ترکیب احتمالی استقلال مقابل ملوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha