کد خبر 212909
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰

اذعان فرماندهان رژیم صهیونیستی به کاهش آمادگی ارتش

اذعان فرماندهان رژیم صهیونیستی به کاهش آمادگی ارتش

فرماندهان دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی و افسران ارشد ارتش این رژیم اعتراف کردند سطح آمادگی نیروهای آن برای جنگ کاهش یافته است.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ شبکه عبری زبان "کان" اعلام کرد که در نشست محرمانه فرماندهان دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی و تعدادی از افسران ارشد ارتش این رژیم با اعضای کمیته دوم کمیته امور خارجه و امنیت کنست (پارلمان این رژیم)، آنها اذعان کردند که سطح آمادگی ارتش آن برای جنگ کاهش یافته است.
طبق گزارش شبکه عبری‌زبان کان، مسؤولان این دستگاه‌های امنیتی و افسران ارتش رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای منفی کودتای نظامی و گسترش پدیده امتناع از خدمت داوطلبانه بر آمادگی ارتش هشدار دادند.

این مسؤولان نظامی رژیم صهیونیستی اذعان کردند: ما در شرایط بدی قرار داریم و آمادگی ارتش رو به کاهش است، ما باید اختلاف‌نظرهای فعلی را کنار بگذاریم.

در این نشست محرمانه سوالاتی درباره تاثیر جنجال شدید کودتای قضایی بر آمادگی ارتش مطرح و در ادامه به چگونگی برخورد با عدم تعهد موثر به خدمت در ارتش پرداخته شد. برخی از مسؤولان ارتش رژیم صهیونیستی در حضور نمایندگان کنست اظهار کردند که "در حال رسیدگی به این مساله هستند" و در ادامه نیز به شرح اقداماتی پرداختند که برای جلوگیری از گسترش آن در پیش گرفتند.

تالی گلیب، از نمایندگان کنست در توییتی ضمن انتقاد شدید از هرتزی هالوی، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی، نوشت، "او با سکوت به امتناع از خدمت در ارتش مشروعیت می‌بخشد."

اما گالانت سه‌شنبه در حمایت از نیروهای ارتش این رژیم خطاب به نمایندگان کنست تاکید کرد "باید ارتش از بحث‌های سیاسی کنار گذاشته شود، ارتش ابزار حمایتی است که امکان زندگی را برای شهروندان فراهم می‌کند." یکی از نظامیان ارشد رژیم صهیونیستی نیز به شبکه عبری‌زبان کان گفت: حملات بی‌سابقه موجب بحرانی رو به گسترش میان دو سطح سیاسی و نظامی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha