کد خبر 212807
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸

فردا عزای عمومی در استان فارس اعلام شد

فردا عزای عمومی در استان فارس اعلام شد

استاندار فارس و نماینده‌ ولی فقیه در استان فارس در پیامی فردا را در کل استان عزای عمومی اعلام کردند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ استاندار فارس و نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز در پیامی فردا را در شیراز عزای عمومی اعلام کردند.

در این پیام آمده است: یکبار دیگر دشمن زبون به پشتوانه جریان شیطانی کفر و نفاق و تزویر، دست خود را به خون مظلوم‌ترین و بی دفاع‌ترین مردم و هتک حرمت حرم مطهر حضرت سیدالسادات الاعاظم، احمد بن موسی الکاظم (ع) آغشته نمود تا رذالت و پستی خود را با آتش گشودن بر مردم بی پناه که جز عبادت و ذکر سلاحی نداشتند، نشان دهد.

این حادثه تروریستی قلب همه مومنان و آزادگان را سوزاند تا آتش انتقام قاطع را شعله ور سازد و نابودی جنود الشیطان را خبر دهد.

حادثه تلخ و زخمی و شهید شدن جمعی از زائرین و مجاورین این بارگاه ملکوتی را به محضر قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحناله الفدا)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم شهید پرور ایران اسلامی و استان فارس و خانواده معظم شهداء این حادثه تروریستی تسلیت عرض می‌نماییم و ضمن دعا برای سلامتی مجروحین، روز چهارشنبه 25 مرداد 1402 را در استان فارس عزای عمومی اعلام و از امت حزب الله و شهید پرور جهت شرکت در مراسم تشییع شهدای این حادثه دعوت به عمل می‌آوریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha