کد خبر 212749
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳

سروری در صحن شورای شهر تهران بیان کرد؛

انتقاد از عدم جمع آوری کارگاه های عمرانی برخی از ایستگاه های مترو پس از بهره برداری

انتقاد از عدم جمع آوری کارگاه های عمرانی برخی از ایستگاه های مترو پس از بهره برداری

نایب رییس شورای شهر تهران، ضمن انتقاد از عدم جمع آوری کارگاه های عمرانی برخی از ایستگاه های مترو پس از بهره برداری گفت: این اتفاق، هم موجب نارضایتی شهروندان ساکن مناطق شده و هم منظر شهر را تخریب می کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، پرویز سروری، نایب رییس شورای شهر تهران در یکصد و هفتادمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با یادآوری تذکر خود در جلسه گذشته صحن شورا در خصوص تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز و وقوع حادثه خلازیر گفت: متأسفانه گزارش های واصله حاکی از این است که عملیات تخریب در خلازیر متوقف شده است. از این رو از کمیسیون عمران درخواست داریم  گزارشی در این خصوص تهیه کند که چرا تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز متوقف شده و اگر شورا فشار وارد نکند؛ عملاً این توقف ادامه خواهد داشت.

وی تأکید کرد: باید اقدامات عملی و محسوس در مبارزه با ساخت و سازهای غیر مجاز ادامه داشته باشد؛ ضمن آنکه باید با هماهنگی دستگاه قضایی جلوی سودجویی افراد را بگیریم.

نایب رییش شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به اینکه کارگاه های عمرانی برخی از ایستگاه های مترو که به بهره برداری می رسد؛ دیر جمع آوری می شود افزود: ما شاهدیم هنوز کارگاه های برخی ایستگاه ها بعد از گذشت حدود چهار سال، جمع آوری نشده است و این اتفاق هم موجب نارضایتی شهروندان ساکن مناطق شده و هم منظر شهر را تخریب می کند. از این رو تقاضا داریم این کارگاه ها هر چه زودتر جمع آوری شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha