کد خبر 212740
۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

رای اعضای شورای شهر تهران به نامگذاری خیابانی به نام مرحوم علی سلیمانی

رای اعضای شورای شهر تهران به نامگذاری خیابانی به نام مرحوم علی سلیمانی

با رای اعضای شورای اسلامی شهر تهران خیابان پشن حد فاصل خیابان های ولیعصر و فلسطین و پایین تر از خیابان انقلاب اسلامی که در محدوده تئاتر شهر و منطقه 11 تهران واقع است به نام هنرمند مرحوم علی سلیمانی تغییر نام داده شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در جریان صد و هفتادمین جلسه شورای شهر درخصوص لزوم نامگذاری یکی از معابر شهر به نام یکی از بازیگران مرحوم گفت: مرحوم علی سلیمانی بازیگر، مجری و طراح دکور سینما و تلویزیون بودند که در تاریخ 21 مرداد سال 1400 بر اثر ابتلا به بیماری کرونا به رحمت خدا رفتند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه فعالیت های مرحوم علی سلیمانی در حوزه های جهادی، انقلابی و سلامی به ویژه در موضوعات اربعین قابل ستایش است، بیان کرد: با توجه به فرارسیدن سالگرد ایشان در ابتدای هفته جاری خواهشمندیم اعضای محترم شورای شهر تهران نسبت به این نامگذاری رای مثبت دهند.

وی با اشاره به صحبت های مفصل جلسه گذشته در خصوص این موضوع مطرح کرد: پس از بررسی های لازم که در کمیسیون نامگذاری معابر در تاریخ دهم مردادماه انجام شد، مقرر گردید خیابان پشن حد فاصل خیابان های ولیعصر و فلسطین و پایین تر از خیابان انقلاب اسلامی که در محدوده تئاتر شهر و منطقه 11 تهران واقع است به نام هنرمند مرحوم علی سلیمانی تغییر نام داده شود.

گفتنی است در نهایت خیابان پشن با رای اعضای شورای اسلامی شهر تهران به نام مرحوم علی سلیمانی تغییر نام داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha