کد خبر 212669
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع)

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع)

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی به شهادت رسیدن یکی از هموطنان در پی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ را تسلیت گفت.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، «سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی به شهادت رسیدن یکی از هموطنان در پی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ 
 
ما ملت امام حسینیم یک شعار صرف نیست، بلکه اندیشه‌ای است که می‌گوید این ملت قیام کرده و در راستای نهضت خود تا پای جان می‌ایستد.

وقوع حادثه تلخ و دردناک شهادت و مجروح شدن جمعی از مردم عزیز و بی‌دفاع به دست تروریست‌های کوردل در حرم مطهر شاهچراغ موجب تأسف و تألم فراوان گردید. این حرکت ناجوانمردانه بار دیگر قساوت، عجز و ناتوانی دشمنان زبون و سفاک این مردم عزیز را به نمایش گذاشت.

گروه‌های ددمنش با خیانت به ملت و کشور و مجروح ساختن و به زمین ریختن خون انسان‌های پاک و بی‌گناه همواره در صدد هستند تا اعتقادات ملت را سست کرده و در مسیر تعالی و سعادت آنان خلل وارد نمایند، غافل از اینکه در جامعه ما خون شهیدان مایه بقاء نهضت و اتحاد و همبستگی بیشتر ملت ایران است. 

دشمنان ملت ایران با این اقدام وحشیانه خشم و کینه خود را نسبت به عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بروز دادند تا شاید به خیال باطل خویش بتوانند استواری جامعه ایران و امنیت آن را بر هم زنند که البته به لطف پروردگار و در سایه تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مانند همیشه در رسیدن به اهداف و توطئه شوم خود با شکست مواجه شده و خواهند شد.

اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی، برای شهید معزز علو درجات و برای تمامی بازماندگان صبر جمیل مسألت می‌نمایم. همچنین از درگاه الهی آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه دلخراش را دارم.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی
۲۳مرداد۱۴۰۲

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha