کد خبر 212636
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی حادثه تروریستی شاهچراغ(ع)

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی حادثه تروریستی شاهچراغ(ع)

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با انتشار پیامی حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ(ع) را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، حجت الاسلام والمسلمین سید رمضان موسوی مقدم نماینده محترم ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با محکوم کردن حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ(ع) در پیامی اعلام نوشت:

بسمه تعالی

انا الله وانا الیه راجعون

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا احزاب23

حمله  ترویستی تاریک اندیشان به سومین حرم اهل بیت عصمت وطهارت حضرت احمد بن موسی الکاظم علیهم السلام شاهچراغ، در ماه حرام الهی که منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از خادمین و زائرین و دلباختگان خاندان عصمت  طهارت گردید؛ را به امام زمان علیه السلام و مقام معظم رهبری مد ظله العالی و ملت شهید پرور و خانواده محترم اشان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم. 

این حمله ناجوانمردانه و دور از کرامت و حرمت انسانی، را شدیدا محکوم  و برای شهدای این حادثه دلخراش علو درجات و همنشینی با این امامزاده واجب التعظیم و برای مجروحین شفای عاجل و برای بازمانگان اجر جزیل و صبر جمیل، از خداوند متعال خواستارم.

بی شک این فتنه نیز با هوشیاری ملت شهید پرور و دست‌اندرکاران نظام اسلامی، عقیم خواهد ماند. و خون پاک شهیدان موجب رشد درخت تنومند انقلاب اسلامی عزیز خواهد شد و نقشه های استکبار جهانی و صهیونیزم که مهد ترور در دنیا شناخته می‌شود، به شکست خواهد رسید.

ان شاالله

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha