کد خبر 212320
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

شاهرخ بیانی در گفتگو با «حیات»:

استقلال را دست کم نگیرید چون شیر همیشه شیر است

استقلال را دست کم نگیرید چون شیر همیشه شیر است

پیشکسوت استقلال معتقد است این تیم در بدترین شرایط ممکن هم چهره یک مدعی را خواهد داشت.

شاهرخ بیانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص برتری پرگل استقلال مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را از بچه‌ها شاهد بودیم و خوشحالم که در گام نخست از یک بازی سخت با این نتیجه خیلی خوب توانستند سربلند از زمین خارج شوند. کسانی که بازی کردن در فصل تابستان در آبادان را تجربه کرده باشند می‌دانند من چه می‌گویم که در آن هوای گرم حتی نفس کشیدن هم سخت است و تماشاگر نمی‌تواند به ورزشگاه بیاید و بازی را تماشا کند چه رسد به اینکه 90 دقیقه بخواهی در زمین دوندگی کنی. واقعاً بازی خوبی از بچه‌ها شاهد بودیم و با غیرت و دوندگی در زمین توانستند یک برد خوب به دست بیاورند و شایستگی‌اش را هم داشتند. خیلی مهم بود در این گام اول استقلال با برتری لیگ را شروع کند و این روی شرایط روحی بازیکنان برای بازی‌های آینده اثر می‌گذارد و استقلال در بازی دوم مقابل ملوان با فشار کمتری به میدان خواهد رفت.

وی در مورد اینکه خیلی ها تصور می‌کردند مشکلات زیاد استقلال باعث نتایج ضعیف این فصل خواهد شد ولی در بازی با صنعت نفت چهره متفاوتی از این تیم دیدیم، گفت: استقلال هرچقدر هم مشکل داشته باشد بازهم استقلال است و اسم این تیم خودش یک وزنه برای تیم محسوب می‌شود چون به اصطلاح رایج شیر همیشه شیر است. همیشه در بدترین شرایط مالی و بازیکنی دیده‌ایم تیم نتایج خوبی کسب کرده است و امسال هم نکونام و دستیارانش عزمشان را جزم کردند تا تیم خوبی تشکیل داده و راهی رقابت‌ها کنند و بازی با صنعت نفت هم نشان داد امسال استقلال یک تیم مدعی جدی محسوب می‌شود.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: البته نباید از مشکلات تیم هم غافل شد و مدیریت باشگاه باید کمک کند تا تیم در شرایط بهتری به ادامه مسابقات برود. باید در فرصت باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات نفرات مد نظر سرمربی جذب شوند و نکونام با دست باز تری در ادامه مسابقات حاضر شود چون استقلال واقعاً در برخی پست ها کمبود بازیکن دارد و با این شرایط نمی‌شود یک فصل کامل دوام آورد و نتیجه گرفت.

بیانی در مورد اضافه شدن مهدی هاشمی نسب به کادرفنی هم توضیح داد: این نفرات اسامی کوچکی نیستند و هرکدام یک وزنه روی نیمکت استقلال محسوب می‌شوند. یاد زمانی افتادم که من و چند پیشکسوت باشگاه در کادرفنی کنار آقای قلعه نویی حضور داشتیم و این کادرفنی هم من را یاد آن نفرات می‌اندازد و یکی مثل هاشمی نسب به نیمکت استقلال وزن می‌دهد و هواداران هم دوستش دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha