کد خبر 212284
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳

سرنوشت متفاوت رزاق‌پور با تراکتور

سرنوشت متفاوت رزاق‌پور با تراکتور

مدافع چپ گل‌گهر شروع موفقی در این تیم داشت و شرایط متفاوتی نسبت به تیم فصل گذشته‌اش تجربه کرد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ مدافع چپ گل‌گهر شروع موفقی در این تیم داشت و شرایط متفاوتی نسبت به تیم فصل گذشته‌اش تجربه کرد.

سید ابوالفضل رزاق‌پور با پایان دوران چهار ساله عضویت در باشگاه تراکتور و پرداخت رضایت‌نامه مسیرش را از جمع سرخ پوشان تبریزی جدا کرد و با توجه به خریدهای انجام شده و حضور پرتعداد مدافعان چپ در این تیم، تصمیم گرفت به گل‌گهر سیرجان برود که اتفاقا در هفته اول برخلاف باشگاه فصل قبل خود، شرایط کاملا متفاوتی داشت.

این مدافع چپ که سال گذشته بحث حضورش در فولاد بود، در نخستین بازی فصل جدید با پیراهن گل‌گهر برابر این تیم خوزستانی قرار گرفت و توانست نمایش تاثیرگذاری در جریان پیروزی سه بر صفر شاگردان مارینوس اوزونیدیس داشته باشد.

رزاق‌پور روی پنالتی منجر به گل اول گل‌گهر مقابل فولاد خوزستان با پاس رو به جلوی خود موقعیت‌سازی کرد و پاس گل سوم سیرجانی‌ها را نیز با یک ارسال تماشایی از روی ضربه ایستگاهی در سمت چپ زمین داد و توانست نمایش مثمر ثمری برای برد پُر گل تیمش ارائه دهد.

این مدافع چپ جوان برخلاف تراکتور که فصل را با شکست سه گله آغاز کرد، برد سه بر صفر را همراه با گل‌گهر سیرجان به دست آورد و امیدوار است شروع درخشانی که همراه با این تیم داشت، در مسابقات بعدی ادامه پیدا کند و بتواند مثل رده‌های پایه، به تیم ملی هم برسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha