کد خبر 212246
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰

امین اسماعیل‌نژاد در موقعیت همیشگی

امین اسماعیل‌نژاد در موقعیت همیشگی

تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها تورنمنت ناامیدکننده‌ای را پشت سر گذاشت و یکی از بازیکنانی هم که نتوانست مانند سال گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد، امین اسماعیل‌نژاد بود.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌ها تورنمنت ناامیدکننده‌ای را پشت سر گذاشت و یکی از بازیکنانی هم که نتوانست مانند سال گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد، امین اسماعیل‌نژاد بود. بازیکنی که در لیگ ملت‌های پارسال پدیده مسابقات بود و عملکرد او تمجیدهای زیادی را به همراه داشت.
اسماعیل‌نژاد بعد از پشت سر گذاشتن این تورنمنت نه چندان خوب، حالا خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند. تورنمتی که در آن تیم ملی بیش از هر زمان دیگری به عملکرد فوق‌العاده او احتیاج دارد تا بتوانیم در ارومیه جام را بالای سر ببریم و شانس خود را برای حضور در المپیک افزایش دهیم.
امین اسماعیل‌نژاد این روزها در تمرین تیم ملی والیبال نیز بسیار آماده نشان داده و بهروز عطایی امیدوار است با درخشش او دومین قهرمانی پیاپی خود در آسیا را با تیم ملی تجربه کند. البته اسماعیل‌نژاد یک رقیب سرسخت به نام صابر کاظمی هم دارد که منتظر فرصت خواهد بود تا در صورت لغزش امین جای او را در ترکیب بگیرد.

امین اسماعیل‌نژاد در موقعیت همیشگی

امین اسماعیل‌نژاد در موقعیت همیشگی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha