کد خبر 212245
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸

مدافع دومتری و علت شادی گل دردسرساز!

مدافع دومتری و علت شادی گل دردسرساز!

اولین بازی نساجی در لیگ بیست و سوم برابر پیکان در قائمشهر نزدیک بود برای مهدی رحمتی تبدیل به شروعی تلخ شود، اما وحید محمدزاده، مدافع 34 ساله‌ای که در این فصل از آلومینیوم آمده، در دقیقه 84 گل مساوی را زد تا یک مساوی خوب به دست بیاید.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ محمدزاده درباره بازی گفت: "بازی سختی با پیکان داشتیم. این تیم خیلی عقب نشسته بود و دنبال حداقل امتیاز بود و کار برای ما سخت شده بود." او افزود: "با صحبت‌های بین دو نیمه کادرفنی شرایط تغییر کرد و بازی خیلی خوبی انجام دادیم. موفق شدیم بازی را به تساوی بکشانیم. اصلا دلمان نمی‌خواست اولین بازی را مقابل هوادارانمان ببازیم." 
او در ادامه گفت: "تیم ما روزهای سختی را پشت سرگذاشته و تمرینات سنگینی را در پیش فصل داشتیم. هنوز از نظر بدنی شرایط ما صددرصد نیست اما تا دو سه هفته دیگر به شرایط ایده‌آل می‌رسیم." 
محمدزاده در ارتباط با حضور هواداران نساجی در بازی گفت: "حضور هواداران نساجی برای ما مایه دلگرمی است.در همین بازی حضور آنها به ما انگیزه داد و برای همین موضوع تا دقیقه آخر برای برد بازی کردیم." او که از گلزنی‌اش در اولین بازی لیگ خوشحال است گفت: "از اینکه گل زدم خیلی خوشحالم چون شرمنده مردم مازندران نشدیم. از اینکه برای لحظاتی مردم با گل من خوشحال شدند احساس بسیار خوبی دارم." 
مدافع این فصل نساجی گفت: "هفته به هفته شرایطمان بهتر خواهد شد. هیچ مسابقه‌ای در لیگ آسان نیست و مطمئنا با شرایط بهتری هفته‌های آینده به میدان می‌رویم."
او درباره اینکه چرا پیراهنش را با وجود دریافت اخطار از تن خارج کرد گفت: "همه بازیکنان می‌دانند که درآوردن پیراهن کارت زرد دارد، اما وقتی گل زدم و خوشحالی هواداران را دیدم دلم می‌خواست در آن شادی شرکت کنم." محمدزاده همچنین گفت: "با علم به کارت زرد این کار را کردم اما چون می‌دانستم که اخطار دیگری ندارم پیراهنم را درآوردم. و این گل را تقدیم به طرفداران نساجی کردم و البته اگر اخطار گرفته بودم هرگز این کار را نمی‌کردم."

مدافع دومتری و علت شادی گل دردسرساز!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha