کد خبر 212232
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹

انتقام تک لیزرانداز نقش جهان

انتقام تک لیزرانداز نقش جهان

اگر فصل گذشته سپاهان در بازی برگشت مقابل تراکتور نتیجه بهتری می‌گرفت و حتی می‌توانست با یک تساوی به اصفهان بازگردد، شاید سرنوشت قهرمان لیگ بیست و دوم هم عوض می‌شد و این شاگردان مورایس بودند که در پایان جشن قهرمانی را در کرمان برگزار می‌کردند.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ اگر فصل گذشته سپاهان در بازی برگشت مقابل تراکتور نتیجه بهتری می‌گرفت و حتی می‌توانست با یک تساوی به اصفهان بازگردد، شاید سرنوشت قهرمان لیگ بیست و دوم هم عوض می‌شد و این شاگردان مورایس بودند که در پایان جشن قهرمانی را در کرمان برگزار می‌کردند.
با این حال، در آن برهه تراکتور با پاکو خمس که در ابتدای نیم‌فصل به اردوی قرمزپوشان اضافه شده بود، روی دور و اوج بود و توانست با گل رضا اسدی سپاهان را شکست دهد.
سپاهان در نیم‌فصل اول عملکرد قابل‌قبولی نداشت و دو شکست را مقابل فولاد و پیکان تجربه کرد. طلایی‌پوشان چند تساوی بدموقع را هم در کارنامه داشتند؛ اما در نیم‌فصل دوم با وجود نمایش درخشان که 12 برد، 2 تساوی و یک شکست داشتند، با یک امتیاز کورس هیجان‌انگیز قهرمانی را به شاگردان گل‌محمدی واگذار کردند.
انتقام تک لیزرانداز نقش جهان
تنها شکست سپاهان در تبریز هم در شرایطی به دست آمد که هواداران تراکتور با لیزرهای خود به‌شدت بازیکنان سپاهان را در جریان مسابقه تحت‌تأثیر قرار داده بودند. علاوه بر این، آن‌ها معتقدند بودند که دو پنالتی محرز آن‌ها گرفته نشده، تا با دلخوری و غم فراوانی ورزشگاه یادگار را دست خالی ترک کنند. عصبانیت محمدرضا ساکت و سایر سپاهانی‌ها پس از این شکست بسیار زیاد بود و فاصله 4 امتیازی با پرسپولیس به یک امتیاز کاهش یافت.
انتقام تک لیزرانداز نقش جهان

وقتی قرعه‌کشی لیگ برتر اعلام شد، سپاهانی‌ها با دیدن قرعه تراکتور در هفته اول بلافاصله یاد اتفاقات بازی برگشت سال گذشته افتادند و در فضای مجازی هم سعی کردند از این موضوع برای تهییج و حضور بیشتر هواداران استفاده کنند.
درنهایت اگرچه ورزشگاه نقش‌جهان برخلاف دیدار برگشت دو تیم در یادگار مملو از هوادار نشده بود، اما سپاهانی‌های حاضر در ورزشگاه با تمام وجودشان در این مسابقه که از دقیقه 11 به سود آن‌ها پیش رفت، تیم محبوب‌شان را تشویق کردند و در پایان هم با یک پیروزی شیرین و در ذهن داشتن آینده‌ای روشن، به خانه رفتند.
 انتقام تک لیزرانداز نقش جهان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha