کد خبر 212228
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴

پیشنهاد ایتالیایی به اینزاگی؛ طارمی را بخر، قهرمان شو!

پیشنهاد ایتالیایی به اینزاگی؛ طارمی را بخر، قهرمان شو!

بحث و گمانه زنی درباره آینده مهدی طارمی همچنان ادامه دارد. رسانه های معتبر و موثق اروپایی از تمایل تیم های تاتنهام، میلان و اینتر به جذب مهاجم ایرانی پورتو خبر می دهند و تیم پرتغالی نیز برای فروش آقای گل فصل قبل، 30 میلیون یورو می خواهد.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ اینتر از جمله مشتریان جدی مهاجم ایرانی به شمار می رود و حتی گفته می شود صحبت های اولیه برای بررسی شرایط طارمی را از طریق واسطه ها جویا شده است. از روز گذشته نیز یک نام جدید به فهرست مهاجمان مدنظر کادرفنی نراتزوری اضافه شده است. مارکو آرناتوویچ، مهاجم 34 ساله بولونیا فردی است که مد نظر مدیران باشگاه قرار گرفته است.
در همین خصوص، رافائل گارینلا نویسنده و خبرنگار ایتالیایی که یک دکتر روانپزشک است، در مطلبی که در سایت هواداری بیسکیو نراتزوری منتشر شده، به مقایسه میان گزینه های مطرح شده برای خط حمله اینتر پرداخته و به اینزاگی پیشنهاد داده تا مهدی طارمی را به خدمت بگیرد.
در این یادداشت آمده است:
تا به امروز، اینتر یک بازار نقل و انتقالات مهم را رهبری کرده است. معضل دروازه بانی با اضافه شدن زومر و آئودرو حل شد. نراتزوری می تواند داشتن کامل ترین خط میانی سری آ را به رخ بکشد. بازیکنان توانمندی به نام های چالهان اوغلو، بارلا، فراتسی، میخیتاریان، سامارزیچ در تیم حضور دارند. یک سال بیشتر به تجربه اصلانی اضافه شد و کوادرادو چیزی بیش از یک جایگزین برای دومفرایز است.
سوالی که باید پرسید این است: با وجود ترکیب فعلی، آیا اینزاگی تعهدی برای بردن اسکودتو دارد؟ این مسئله قطعی نیست. یک مهره در دفاع کم است و خط حمله در سطح تیم فصل گذشته نیست. بیایید با دفاع شروع کنیم. دارمیان و آچربی دو گزینه خوب هستند اما شناسنامه به هیچکس تخفیف نمی دهد (سن آنها بالاست). یک سال دیگر باید در سه تورنمنت شرکت کنند. خستگی احتمالی، صدای خود را به گوش می‌رساند مگر اینکه در تعدادی از بازی های فصل استراحت کنند.

به همین دلیل است که حضور بیسک به تنهایی کافی نیست. ضمن اینکه باید به او زمان مناسب برای انطباق با فوتبال ایتالیا داده شود. همچنین با توجه به حضور باستونی و دی فرای، تیمی که با ترکیب 3-5-2 بازی می کند، نمی تواند حداقل 6 مدافع در سطح مشخصی نداشته باشد.
اما این خط حمله است که نگران کننده است.. من هرگز به گزینه بالوگان (مهاجم آرسنال) اعتقاد نداشتم. از تورام گفته و نوشته ام. من این فوتبالیست را دوست دارم، در بوندسلیگا با دقت او را دنبال کردم، او فضای زیادی برای پیشرفت دارد. تورام به دوره طبیعی و فیزیولوژیکی جهت سازگاری با سری آ نیاز دارد، بنابراین انتظارها برای درخشش از همان بازی های اول درست نیست. لائوتارو مارتینز یک تضمین برای خط حمله است ولی متاسفانه کورئا چیزهای خوبی که در پیراهن لاتزیو نشان داده بود را در نراتزوری تکرار نکرد.
پیشنهاد ایتالیایی به اینزاگی؛ طارمی را بخر، قهرمان شو!
جدیدترین شایعات بازار نقل و انتقالات نام آرناتوویچ را زمزمه می کند. با حضور غول اتریشی، کورئا، تورام و لائوتارو نمی توان انتظار قهرمانی و کسب ستاره دوم را از اینزاگی داشت. آرناوتوویچ یک فوتبالیست عالی است، او کاریزما دارد، به تنهایی کار می کند، اما نمی تواند اولین انتخاب و گزینه ای مناسب برای تقویت تیم باشد.
او 34 سال سن دارد و ما نمی توانیم از آینده نگری صحبت کنیم. علاوه بر این، شما باید بولونیا را راضی کنید که به درستی بازیکن را برای اهدافش ضروری می داند و به همان اندازه، مبلغ بالایی را می خواهد تا بی خیال او شود.
اینتر در بهترین حالت باید رقمی نزدیک به 10 میلیون یورو هزینه کند تا یک فوتبالیست عالی بخرد در حالیکه آرناتوویچ 34 ساله تنها پنج بار در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده و هشت مرتبه نیز در لیگ اروپا به میدان رفته است.
پیشنهاد ایتالیایی به اینزاگی؛ طارمی را بخر، قهرمان شو!
بهتر است قاطعانه روی طارمی شرط بندی کنید. مهاجم پورتو 31 سال سن دارد و قراردادش در سال 2024 به پایان می رسد و ارزش آن حدود 30 میلیون است. پورتو، علیرغم این واقعیت که قرارداد با مهاجمش به پایان نزدیک شده است، به سختی ادعاهای خود را کاهش خواهد داد.
طارمی یکی از بازیکنانی است که به تنهایی کار می کند، در جمع کردن تیم مهارت دارد و برای گلزنی می توانید به او اعتماد کنید. تصادفی نیست که او مورد علاقه تاتنهام است، تیمی که برای جایگزینی هری کین، ایرانی را شناسایی کرده است.
طارمی تجربه بین المللی دارد. او یکی از بهترین بازیکنان پورتو در آخرین دوره لیگ قهرمانان اروپا بود که البته در تقابل با نراتزوری شکست خوردند. برای گرفتن او، اینتر باید پدال گاز را فشار دهد. این فوتبالیست حضور در لیگ برتر را دوست دارد اما اینتر، برخلاف تاتنهام، یک برگ برنده در جیب دارد: حضور در بهترین تورنمنت اروپایی.
با وجود طارمی، تورام، لائوتارو مارتینز و کورئا (اگر ال توکو تیم را ترک کند، الکسیس سانچز می تواند بازگردد) آیا اینزاگی موظف است که اسکودتو را هدف قرار دهد؟ بله قطعا.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha