کد خبر 212165
۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۹

بایرن زرنگی کرد; یکی از گزینه‌های رئال سوخت

بایرن زرنگی کرد; یکی از گزینه‌های رئال سوخت

بایرن مونیخ به صورت رسمی پیشنهادی را برای جذب کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان چلسی، ارسال کرده است.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ مصدومیت مانوئل نویر بیشتر از حد انتظار کادر فنی بایرن مونیخ طولانی شده و نگرانی آنها و مدیران این باشگاه را به همراه داشته است. 
در حالی که انتظار می‌رفت این بازیکن بتواند تیمش را از آغاز فصل جدید رقابت‌های بوندسلیگا همراهی کند، آمادگی او هنوز به سطحی نرسیده که بتواند در ترکیب تیمش به میدان برود و آنها نیاز به دروازه‌بان جدیدی دارند. 
یان زومر هم که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال جاری میلادی به عنوان جانشین نویر به بایرن پیوسته بود، چند روز قبل راهی اینتر شد تا دست توماس توخل بیش از پیش بسته باشد. 
اسکای اسپورت آلمان خبر داده که سرمربی بایرن علاقه زیادی به همکاری دوباره با کپا داشت و از مدیران بایرن خواست تا هرچه زودتر برای جذب او اقدام و پیشنهادی را ارائه کنند و این اتفاق امروز رخ داده است. 
این در حالی است که آنها در زمان همکاری اول در چلسی چندان رابطه خوبی نداشتند و توخل تصمیم گرفت از ادوارد مندی به جای او به عنوان دروازه‌بان اول تیمش استفاده کند اما حالا شرایط برای او فرق کرده است.

مصدومیت تیبو کورتوا باعث شده بود که نام کپا به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی او مطرح شود و حالا چلسی خیلی زود با ارائه پیشنهاد رسمی نشان داد که به صورت جدی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن است تا این نام از فهرست احتمالی رئال خط بخورد.
این دروازه‌بان اسپانیایی از ترک چلسی و پیوستن به بایرن مونیخ استقبال می‌کند و در صورتی که مدیران باشگاه لندنی با پیشنهاد ارائه شده موافقت کنند، این انتقال خیلی زود انجام خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha