کد خبر 212161
۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴

باید دستاوردهای جهاد دانشگاهی گیلان در استان معرفی شود

باید دستاوردهای جهاد دانشگاهی گیلان در استان معرفی شود

معاون اداره‌کل روستایی و امور شوراهای استانداری گیلان با بیان اینکه بسیاری از اقداماتی که توسط جهاد دانشگاهی استان انجام گرفته مغفول مانده‌است، گفت: باید دستاوردهای جهاد دانشگاهی گیلان بیش از پیش در استان معرفی شود.

به گزارش گروه استان های حیات؛ صابره صلاح‌کار در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای سازمان جهاد دانشگاهی گیلان اظهار کرد: نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی فرصت خوبی برای آشنایی با فعالیت‌های تخصصی حوزه‌های مختلف این نهاد است.

وی با بیان اینکه بسیاری از اقداماتی که توسط جهاد دانشگاهی استان انجام گرفته مغفول مانده، افزود: باید دستاوردهای جهاد دانشگاهی گیلان بیش از پیش در استان معرفی شود تا اقدامی در جهت امیدآفرینی و بهره‌مندی از این دستاوردها انجام گیرد.

معاون اداره‌کل روستایی و امور شوراهای استانداری گیلان با اشاره به تعاملات با جهاد دانشگاهی استان، گفت: در بحث آموزش دهیاران و شوراها با جهاد دانشگاهی استان در تعامل بوده‌ایم و این کافی نیست، می‌توانیم دهیاران و شوراها را ترغیب کنیم تا در مباحث مختلف از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی بهره‌مند شوند.

صلاح‌کار با اشاره به اجرای طرح "مپ" روستایی در راستای فرهنگ سازی تفکیک از مبدا در روستاها، تصریح کرد: پسماند و تفکیک از مبدا بر اساس مشارکت مردم استوار است، جهاد دانشگاهی می‌تواند در این حوزه تسهیلگری کند، به عبارتی در آموزش چهره به چهره به دهیاران کمک کند و آموزش‌های مورد نیاز را برنامه ریزی و اجرا نماید و در این بخش نظارت داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha