کد خبر 211938
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵

مدیرکل بنیاد شهید قم:

تلاش جامعه خبری قم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ستودنی است

تلاش جامعه خبری قم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ستودنی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: تلاش جامعه خبری قم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ستودنی است و طی یکسال گذشته اقدام های چشم گیری در این زمینه توسط خبرنگاران استان رقم خورده است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن هنرمند روز سه شنبه به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قم اظهار داشت: خبرنگار در واقع چشم بینا و گوش شنوای نظام محسوب می شود و با خوب دیدن و خوب شنیدن می تواند روی مسئولان اثرگذار باشد و مسئولان تصمیم گیر را در تصمیم سازی به راه مناسب رهنمون کند.

وی بیان کرد: ما ایرانیان روحیه شکرگذاری داریم و این که جوانان ما به جوانی و روزهای خوش خود پشت پا زده و با جان و دل از وطن خویش دفاع کردند و شهید یا جانباز شدند جای شگرگذاری برای همه مردم دارد و نتیجه از خودگذشتگی و ایثار آن جوانان عظمت و اقتدر امروز ایران اسلامی است.

وی گفت: شهیدان نظام جمهوری اسلامی باعث سرافرازی امروز ما هستند و هر کدام از ما موظف هستیم از این نعمت شکرگذاری کنیم و خبرنگاران در این بین وظیفه دارند فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج کنند.

هنرمند افزود: بعضا برخی جوانان وقتی از ایثارگری ایثارگران ما در دفاع مقدس می شنوند آن را افسانه می دانند این در حالیست که در دفاع مقدس جوانانی چون شهید زین الدین که جوان بودند یک لشکر را اداره می کردند لذا معتقدیم که خبرنگاران باید با تکنیک های روز و به صورت جذاب رشادت های جوانان در دفاع مقدس را زنده نگاه دارند.

وی ابراز داشت: ۶ هزار و ۹۰ شهید در استان قم داریم که در بین آن ها اسطوره های زیادی وجود دارد و واقعیت های دفاع مقدس باید به نسل امروز منتقل شود که چه خون دل هایی خورده شده که اکنون اقتدار داریم و قدردان آن باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha