کد خبر 211932
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲

رسانه‌ها همچون فرماندهان لشکر هستند

رسانه‌ها همچون فرماندهان لشکر هستند

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: رسانه ها همچون فرماندهان لشکر باید از آرمان های انقلاب و اسلام دفاع کنند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سردار غلامحسین محمدی اصل ۱۷ مرداد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ارج نهادن و ارزش گذاشتن به فعالیت های خبرنگاران از ضروریات عصر حاضر است.
وی افزود: وظیفه همه ماست تا اهداف شهدا را تبیین کنیم و از رفتار، سلوک و بیانات شهدا الگوبرداری کنیم.

محمدی اصل ضمن اشاره به نقش و مسئولیت رسانه ها در جهادتبیین گفت: مسئولیت و نقش رسانه ها در جهادتبیین بسیار خطیر است و رسانه ها همچون فرماندهان لشکر باید از آرمان های انقلاب و اسلام دفاع کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به ویژگی های مردم داری، مردم یاری و مردم نوازی شهید سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: شهید صارمی در مسیر اخلاق، ادب، صداقت و دلسوزی قرار داشت و تمام خبرنگاران باید از ویژگی های این شهید الگوبرداری کنند.

محمدی اصل با تاکید بر اینکه اخبار باید واضح، روشن و شفاف باشد بیان کرد: اخبار باید بدون عجله و براساس تجزیه و تحلیل های لازم و در موارد مورد نیاز با استفاده از نظرات کارشناسان امر مخابره شوند.

وی ضمن اشاره به برگزاری کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل که ادای دینی به این شهدا است اظهار کرد: دنیا وارد جنگ روانی شده است در فضای مجازی هنوز جای کار بسیار داریم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: سپاه با ورود به میدان عمل نشان داد که با حرف زدن نمی توان کارها را پیش برد و باید وارد میدان شد و در توسعه علم و فناوری، محرومیت زدایی، آبادانی کشور و سایر فعالیت ها سپاه گام های موفقی را برداشته است.

حجت الاسلام حسین علیه، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: خبرنگاری در جمهوری اسلامی ایران باید براساس قانون اساسی و آموزه های شرع مقدس اسلام در راستای تقویت نظام باشد.

وی بیان کرد: فعالیت رسانه ها خالصانه و با توکل بر خداوند برای پیش‌برندگی نظام بوده و قلم خبرنگاران در راستای تقویت و تثبیت نظام باشد.

علیه تصریح کرد: فعالیت های سپاه و سایر مجموعه های خدمت‌رسان در جهت اهداف نظام و انقلاب حرکت می کنند و اخبار باید به گونه ای منعکس شود که رسانه های بیگانه نتوانند از آن سوء استفاده کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی بیت المال برای رفاه و آسایش مردم صرف می شود و در این مهم در زمان طاغوت اتفاق نمی افتاد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha