کد خبر 211921
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری:

مدیران از شنیدن و خواندن انتقادات به شدت استقبال می‌کنند

مدیران از شنیدن و خواندن انتقادات به شدت استقبال می‌کنند

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در پیامی به مناسبت روز خبرنگار نوشت: مدیران از شنیدن و خواندن انتقادات و مسائلی که در رسانه ها به آنها توجه میشود به شدت استقبال می‌کنند.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ متن پیام حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به این شرح است : خط مقدم در دوران دفاع مقدس و جنگ رو در رو سنگرهای رزمندگان بود و اکنون در جنگ شناختی خط مقدم با قلمهای اصحاب رسانه و سنگر روایت گری‌ها و جهاد تبیین در صفحات رسانه های اینترنتی و مطبوعات رقم می خورد.

اینکه انتخاب روز خبرنگار با مفهوم شهادت عجین شده بیانگر ارزش والای فعالیت خبرنگاران است که دلسوزی و فداکاریهایشان در کسب و رساندن اخبار و اطلاعات صحیح به جامعه به منظور جلوگیری از آلوده شدن اذهان عمومی زیر بمباران تبلیغاتی شهامت و شجاعتی میطلبد که عزیزان ما در رسانه ها از این ویژگی برخوردارند.

شاید تصور کنید یک مدیر و مسئول فقط خواهان تعریف و تمجید از اقدامات و فعالیتهایش است در حالی که مطمئنا در دولت سیزدهم نگاه‌ها اینگونه نیست و مدیران از شنیدن و خواندن انتقادات و مسائلی که در رسانه ها به آنها توجه میشود به شدت استقبال می‌کنند در واقع انتقاد هدیه ای است که شما خبرنگاران شریف و دلسوز به مسئولان عطاء می کنید.

در دوران کنونی نگاه مسئولان نیز همچون خبرنگاران نگاه میدانی است و سعی می‌کنند تمامی مشکلات ریز و درشت را نه از پشت میز بلکه از نزدیک مورد بررسی قرار داده و برایش چاره اندیشی کنند. این یکی از اشتراکات دولت آیت الله رئیسی با اصحاب رسانه محسوب میشود که به واقعی بودن دیدگاه مسئولان از شرایط کشور کمک شایانی می‌کنند.

نگاه رئیس جمهور به عنوان عالی ترین مقام اجرایی کشور این است که رسانه ها و خبرنگاران پل ارتباطات بین مردم و مسئولان هستند و در این زمینه ایفاگر نقش مهمی هستند. این نگاه در بدنه دولت و میان مدیران دولت آیت الله رئیسی جاری و ساری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha