کد خبر 211832
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳

دقایقی قبل؛

نشست علنی مجلس آغاز شد/ قالیباف: خبرنگاران، مجاهدان اصلی این نبرد پیچیده هستند

نشست علنی مجلس آغاز شد/ قالیباف: خبرنگاران، مجاهدان اصلی این نبرد پیچیده هستند

نشست علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست دکتر محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات؛ نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه، 17 مرداد ماه) به ریاست   دکتر محمد باقر قالیباف  رئیس مجلس شورای اسلامی، رأس ساعت 8 و 11 دقیقه و با حضور 204 نفر از نمایندگان آغاز شد.

روح اله متفکرآزاد دستور کار نشست امروز را به شرح زیر قرائت کرد:

سوال محمود احمدی بیغش نماینده شازند و تعدادی دیگر از نمایندگان از وزیر دادگستری

ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در مورد: طرح تأمین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین حداکثر از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایات از کالای ایرانی و رفع موانع تولیدرقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور

گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد: لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار

گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب؛ حمایت از سلامت اجتماعی

گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد: طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه صنعت

گزارش شور دوم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد: طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورش غیردولتی.

 در ادامه محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود گفت: در زمانه‌ای قرار داریم که دشمن با یک جنگ شناختی به مبارزه با مردم ایران آمده است و جهاد تبیین نقطه کانونی خنثی‌ کردن این برنامه قرار دارد و خبرنگاران، مجاهدان اصلی این نبرد پیچیده هستند. ضروری است روز خبرنگار را به همه خبرنگاران کشور تبریک بگویم و به طور ویژه از تلاش‌های خبرنگاران حوزه مجلس که از سخت‌ترین و پیچیده‌ترین حوزه‌های خبری محسوب می‌شود، تشکر کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین سالروز بزرگداشت شهدای مدافع حرم که امنیت و اقتدار کشور را مدیون آنها هستیم، گرامی می‌دارم و به خانواده‌های مظلوم این شهدا که هم عزیزان خود را فدای اسلام، انقلاب و کشور عزیزمان ایران کرده‌اند و هم در برابر طعنه‌های برخی فریب‌خوردگان صبوری می‌کنند، سر تعظیم فرود می‌آورم و از همه آنان برای خود و همکارانم طلب دعای خیر می‌کنم تا بتوانیم به وظیفه خود در برابر مردم مخصوصاً حل مشکلات اقتصادی ایشان عمل کنیم تا در روز قیامت شرمنده خون صدها هزار برادران شهیدمان نباشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha