کد خبر 211735
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۶

«حیات» از پشت پرده گروهک تروریستی «ارتش مردمی» گزارش می دهد؛

خون بازی یک منافق‌زاده

خون بازی یک منافق‌زاده

گروهک تروریستی «ارتش مردمی» سربازان منافق‌زاده ای به نام شاهین زحمت کش هستند که چندی پیش به دنبال انجام عملیات تروریستی گسترده در کشور بودند اما با اشراف اطلاعاتی این گروهک در دام سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات؛ وزارت اطلاعات در تاریخ دوم مردادماه سال جاری طی اطلاعیه‌ای از شناسایی و انهدام بزرگ ‌ترین شبکه تروریستی در 20 سال گذشته خبر داد.

در بخشی از اطلاعیه سربازان گمنام امام زمان (عج) آمده بود که: «اعضای شبکه‌ گسترده‌ تروریستی که قصد انجام اقدامات متعدد خرابکارانه در استان‌های تهران، کرمان، اصفهان، کهگیلویه ‌و بویراحمد، کردستان و مازندران را داشتند، توسط سربازان گمنام امام زمان ‌(عج) در استان‌های مذکور شناسایی و بازداشت شدند. اعضای این شبکه که به‌ واسطه‌ کانون‌های تروریستی مستقر در کشورهای دانمارک و هلند به سازمان جاسوسی رژیم اشغالگر قدس متصل بودند و توسط آن رژیم حمایت مالی و تجهیزاتی می‌شدند، در آستانه ماه محرم قصد انجام چند عملیات تروریستی در استان‌های یاد شده را داشتند؛ از جمله برنامه‌ ریزی اقدام انفجاری در مزار «سپهبد مجاهد شهید حاج‌قاسم سلیمانی‌» و برخی مراکز تجمعات مردمی و اماکن سوخت‌گیری، همچنین انفجار دکل‌های برق و ایستگاه‌های گاز به منظور اخلال در تأمین نیازهای داخلی و صادراتی و اهداف دیگری از این قبیل. از این هسته‌ها 43 بمب با قدرت تخریب بالا و قابلیت کنترل از راه دور کشف و خنثی شد. از بمب‌های پیش‌گفته 20 بمب  ویژگی پرتابی دارند که به قصد استفاده از آنها علیه هیئات و تکایا آماده شده بودند. علاوه بر آن چند خانه تیمی، انواع سازه‌های فلزی انفجاری، چاشنی‌های مربوط، انواع مواد شیمیایی صنعتی و مواد پیش‌ساز انفجاری، کیت‌های الکترونیکی، ریموت‌های کنترلی برای هدایت انفجار از راه دور، فتیله‌های انفجاری، چند قبضه کلت کمری، سلاح‌های شکاری ساچمه‌زن و مقادیر فراوانی سلاح سرد و ابزارهایی صرفا با کاربرد در اغتشاشات خیابانی کشف و ضبط شد».

طبق اطلاعات منتشر شده هدایت کنندگان و سرپل‌ های این تیم ‌های تروریستی در کشورهای همسایه مستقر بودند که تسلیحات و تجهیزات مورد نیاز را از طریق همین کشورها برای عوامل داخلی خود فراهم می کردند.

یکی از مهم ‌ترین ویژگی این جریان تروریستی گرایش شدید به کشته ‌سازی و افزایش ضریب خشونت در جامعه ایران بود که نقشه آنها با تیزبینی و درایت سربازان گمنام امام زمان (عج) ناکام ماند.

حال سوال اینجاست که پشت پرده این پروژه ضد امنیتی چه کسانی قرار داشتند؟ آنطور که منابع اطلاعاتی خبر داده اند فردی که در فضای مجازی به عنوان شاهین لو شناخته می شود و هویت واقعی آن شاهین زحمت کش است. او یکی از نفرات اصلی عملیاتی کردن برنامه سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بود.

شاهین لو را باید از وابستگان گروهک تروریستی منافقین دانست چرا که پدر او در سال 1361 به دلیل همکاری با این گروهک و انجام اقدامات مسلحانه و تروریستی علیه جمهوری اسلامی و مردم ایران به دار مکافات آویخته شده بود. همچنین مادر وی به عنوان یکی از اعضای فعال گروهک منافقین شناخته شده بود و نهایتا دستگیر و در سال 62 شاهین زحمت کش را در طی دوران محکومت خود به دنیا آورد.

شاهین لو تیم تروریسی مرتبط  با خود را «ارتش مردمی» نامگذاری کرده بود تا از طریق آنها امنیت مردم را نشانه گیری کند اما عمر این گروه چندان به طول نیانجامید و در تور اطلاعاتی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران افتاد.

آتش زدن بنر و دیوار نویسی از مجموعه اقدامات خرابکارانه و مقدماتی این گروه در داخل کشور بود تا خود را آماده عملیاتی بزرگتر و این بار خونبار در اماکن عمومی کنند.

پیام های به دست آمده از این گروه به منظور ایجاد خرابکاری در کشور نشان دهنده نقشه شوم آنان برای مردم ایران بود و این نکته نمایان شد که آنان به دنبال کشتار تعداد زیادی از مردم بوده اند.

گزارش: زینب شیاس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جانباز IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    0 0
    خدا نگهدارتان و در ماموریت هایتان همراهتان است انشاء الله