کد خبر 211734
۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

عضو کمیته ایثارگران کمیسیون تلفیق برنامه هفتم در گفتگو با «حیات» مطرح کرد؛

همکاری کمیته اجتماعی کمیسیون تلفیق در اجرایی شدن احکام ایثارگران/ به اعتبارات بنیاد شهید توجه بیشتری شود

همکاری کمیته اجتماعی کمیسیون تلفیق در اجرایی شدن احکام ایثارگران/ به اعتبارات بنیاد شهید توجه بیشتری شود

حسینی با بیان اینکه برخی از احکام مربوط به جامعه ایثارگری با همکاری کمیته اجتماعی در کمیسیون تلفیق بررسی خواهد شد، گفت: با توجه به جمعیت تحت پوشش بنیاد شهید می بایست به اعتبارات آن توجه بیشتری شود.

سید کریم حسینی عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه و عضو کمیته ایثارگران کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات از تشکیل نشست این کمیته با حضور سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونین این بنیاد خبر داد و گفت: احکام مربوط به حوزه ایثارگران با همکاری کمیسیون اجتماعی و کمیته اجتماعی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه و همچنین کمیته ایثارگران این کمیسیون بررسی و پیگیری می شود. براین اساس با پیگیری ها لازم، موارد اصلی که مربوط به ایثارگران در برنامه ششم بوده است در برنامه پنج ساله هفتم توسعه نیز تنفیذ خواهد شد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این نشست پیشنهاداتی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه گردید که این پیشنهادات در کمیته بررسی و در کمیسیون مطرح خواهد شد. مصوب شدن این پیشنهادات به رای و نظر اعضای کمیسیون تلفیق برنامه هفتم بستگی دارد. پیشنهادات ارائه شده از سوی بنیاد شهید مربوط به حوزه خدمت رسانی به ایثارگران بوده که به دلیل حساس بودن موضوعات تا بعد از مطرح شدن، نمی توان به جزئیات آن پرداخت و این پیشنهادات را مطرح نمود، اما اعضای کمیته ایثارگران و مسئولین بنیاد شهید به دنبال رفع نیازهای جامعه هدف این بنیاد هستند.

وی در ادامه افزود: در این نشست به موضوعاتی مانند حوزه درمانی، رفاهی و... ایثارگران اشاره شد بنابراین همه موضوعات درمانی و رفاهی ایثارگران در برنامه ششم به برنامه هفتم توسعه منتقل و در نظر گرفته می شود.

عضو کمیته ایثارگران کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه مجلس عنوان کرد: رئیس بنیاد شهید بر تقویت اعتبارات این بنیاد به منظور اجرای برنامه های تعریف شده برای جمعیت تحت پوشش بنیاد در حوزه های گوناگون تاکید کرد و خواستار توجه بیشتر به حوزه بهداشت و درمان شد و از مجلس نیز خواست تا در مصوبات خود به اعتبارات بنیاد شهید و امور ایثارگران، دقت بیشتری داشته باشد.

حسینی گفت: کمیته ایثارگران کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه تا پایان بررسی برنامه هفتم به کار خود ادامه خواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha