کد خبر 211728
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵

استاندار کرمان:

مردم همواره فراتر از انتظار در انتخابات وارد شده‌اند

مردم همواره فراتر از انتظار در انتخابات وارد شده‌اند

استاندار کرمان با تاکید بر امنیت مشارکت در انتخابات گفت: مردم ما بهترین هستند و همواره فراتر از انتظار وارد شده‌اند و عملکرد آنها شایسته تعظیم است و اگر مسائلی وجود دارد، عملکرد مسئولان در آن موثر بوده است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ محمدمهدی فداکار شامگاه ۱۵ مردادماه در نشست هم اندیشی فعالان سیاسی استان کرمان با موضوع نحوه مشارکت احزاب در انتخابات با بیان اینکه بر اصول استواریم و می‌خواهیم کار کنیم، افزود: از ابتدای سال مقام معظم رهبری چراغ انتخابات را روشن کردند و تحقق بخشی از سخنان ایشان وظیفه دستگاه‌های اجرایی و بخشی به عهده فعالان سیاسی است.

وی افزود: امنیت و سلامت انتخابات از وظایف حتمی و تخلف‌ناپذیر است و باید سلامت انتخابات قطعی باشد و خدشه‌ای وارد نشود و باید به این امر کمک کنیم.

فداکار تصریح کرد: ۲۵۰۰ صندوق اخذ رای استان لیست شده و موارد دسترسی و موقعیت صندوق‌ها رصد شده و شفاف است و برای زیرساخت سلامت و امنیت انتخابات در استان کرمان همه دارند کار می‌کنند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه باید بی‌طرف باشیم، تصریح کرد: حق نداریم در حوزه اجرا نظر شخصی را وارد کار کنیم و نباید ذره‌ای تخلف کنیم؛ به هیچ وجه فرمانداران در انتخابات از کسی طرفداری نکنند تا سلامت و امنیت تضمین باشد.

وی با اشاره به اینکه ایجاد رقابت و مشارکت در انتخابات کار احزاب است، گفت: گلایه همیشه وجود داشته اما با سیستم انتخابات همه احزاب تاکنون رای آورده‌اند و بعضا با نگرش‌های متفاوت، که باید بپذیریم.

فداکار با اشار به اینکه هدف مشترک ما خدمت به مردم است و باید به میدان بیاییم، تصریح کرد: قله کار ما باید مشارکت در انتخابات باشد. میزان مشارکت انتخاباتی در همه دنیا مهم است.

استاندار کرمان با بیان اینکه همه روی اصول از جمله ایران، اصل نظام و انقلاب، ولایت فقیه وحدت داریم، اظهار کرد: کسی شک ندارد اگر محوریت ولایت فقیه نبود، هیچ چیز نمی‌توانست کشور را نگه بدارد و این جایگاه، کشور را در حوادث مختلف حفظ کرده است.

وی بیان کرد: مردم ما بهترین هستند و همواره فراتر از انتظار وارد شده‌اند و عملکرد آنها شایسته تعظیم است و اگر مسائلی وجود  دارد، عملکرد مسئولان در آن موثر بوده است.

فداکار بیان کرد: در ایام انتخابات فعالان سیاسی همدیگر را تحمل کنند، شاید هزینه داشته باشد اما نباید صحنه را خالی کنیم؛ برای اعتلای استان و کشور باید تلاش کنیم و همه وظیفه داریم به افزایش مشارکت کمک کنیم.

استاندار کرمان گفت: در کشور ظرفیت داریم و فارغ از نتیجه، باید به مشارکت مردم در انتخابات کمک کنیم. قدم اول برای اعتلای ایران و اسلام و قدم دوم رای آوردن حزب است لذا تقویت رابطه دولت و ملت به عهده احزاب سیاسی است که حلقه‌های میانی هستند.

وی اظهار کرد: برای مقام معظم رهبری نیز مسئله مهم، مشارکت است و ایشان همواره از همه دولت‌ها حمایت کرده‌اند.

فداکار با اشاره به اینکه دشمن دنبال تجزیه ایران است و دلش برای ما نسوخته است، گفت: رأی، دکور نیست و بارها دیده‌ایم برخی در کمال ناباوری رأی آورده‌اند.

وی با تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی افزود: تخریب افراد نباید صورت بگیرد و احزاب بر اصول مشترک تاکید کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha