کد خبر 211610
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵

افزایش ابر و رگبار پراکنده در برخی از نقاط کشور

افزایش ابر و رگبار پراکنده در برخی از نقاط کشور

امروز در برخی از نقاط کشور افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی حیات، بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز در خراسان شمالی،نیمه شمالی خراسان رضوی، سمنان ارتفاعات در تهران البرز و مازندران شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق پیش بینی می شود.

 دوشنبه در برخی نقاط شمال غرب دامنه جنوبی البرز در استانهای زنجان، قزوین، البرز ،تهران و سمنان، مازندران ،مرکزی، قم، شمال اصفهان رگبار باران گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود .

سه شنبه و چهارشنبه در ارتفاعات البرز شرقی و مرکزی سواحل مرکزی دریای خزر ارتفاعات شرقی زاگرس برخی نقاط شمال غرب کشور رگبار و رعد و برق ادامه خواهد داشت. 

پنجشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی و بارش خفیف رخ خواهد داد و در سایر مناطق کشور جوی آرام پیش بینی می شود. 

همچنین در پنج روز آینده در ارتفاعات شمالی هرمزگان و ارتفاعات جنوب استانهای سیستان و بلوچستان کرمان و جنوب شرق فارس در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد گردوخاک پیش بینی می.شود. 

طی این مدت در برخی نقاط شمال شرق شرق به ویژه منطقه زابل بخشهایی از مرکز و دامنه های جنوبی البرز در بعضی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با گردوخاک و کاهش دید و کیفیت هوا پیش بینی می شود.

 فردا دریای خزر و در پنج روز آینده شرق دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha