کد خبر 211604
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲

رئیس مجلس در نطق پیش از دستور:

دشمنان ملت برای جدا کردن مردم از اهل بیت شکست خوردند/ صحن علنی مجلس آغاز شد

دشمنان ملت برای جدا کردن مردم از اهل بیت شکست خوردند/ صحن علنی مجلس آغاز شد

قالیباف گفت: توطئه‌گران و دشمنان ملت ایران که برای جدا کردن این مردم از اهل بیت (ع) برنامه‌ریزی کرده بودند، باز هم شکست خوردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات؛  نشست علنی امروز 1402/5/15 مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد.

روح الله متفکر آزاد عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی دستور کار امروز صحن علنی را به شرح زیر قرائت کرد: 

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد: لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری – صنعتی دوغارون

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد: لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری -صنعتی سرخس

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد: لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری – صنعتی مازندران

گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد: لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب (حمایت از سلامت اجتماعی)

ادامد رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در مورد: طرح تأمین مالی و جهش تولید از طریق اصلاح قوانین حداکثر از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایات از کالای ایرانی و رفع موانع تولیدرقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور

گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد: لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوء رفتار

در ادامه محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در حضور 229 نفر از نمایندگان، در نطق پیش از دستور خود با بیان اینکه ملت مؤمن ایران اسلامی امسال باشکوه تر از گذشته و فراتر از پیش بینی ها مجالس عزای سید و سالار شهیدان را به نحو شایسته اقامه کردند، گفت: توطئه گران و دشمنان ملت ایران که برای جدا کردن این مردم از اهل بیت(ع) برنامه ریزی کرده بودند، باز هم شکست خوردند و بار دیگر به جهانیان ثابت شد که «ما ملت امام حسینیم» و شعله عشق دیرینه ایران به اهل بیت(ع) برافروخته تر خواهد شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: از تمامی بانیان خیر، واعظان معزز، مادحین ارجمند و عموم خادمان برگزاری مراسم های عزای محرم امسال در سراسر کشور تقدیر و تشکر می کنم.

وی همچنین افزود: به طور ویژه از تمامی سربازان و پاسداران گمنام امام زمان(عج) و نیروهای جان برکف میدانی در فراجا و سایر نهادها که با دقت و هوشمندی توطئه ها را خنثی کرده اند و آرامش و امنیت مردم را در مجالس عزاداری محرم امسال فراهم کردند تشکر می کنم و قدردان زحمات و ایثار آنها هستیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین سالروز شهادت فرمانده متعهد و متخصص امیرسرلشگر خلبان عباس بابایی را گرامی داشته و به تمامی شهدای پرافتخار نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران درود می فرستم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha