کد خبر 211597
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰

قدردانی امام جمعه استان اردبیل از متولیان عزاداری محرم و مبلغان دینی و قرآنی

قدردانی امام جمعه استان اردبیل از متولیان عزاداری محرم و مبلغان دینی و قرآنی

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل در بخشی از سخنان خود در خطبه های نماز جمعه به تبیین موفقیت‌ها و آفت‌های محرم اخیر پرداخت و خاطرنشان کرد: از اینکه محرم با عظمتی را برگزار کردیم از اهالی مکرم استان تشکر می‌کنم. در این محرم هم موفقیت‌های بزرگ داشتیم و هم آفت‌های غیرقابل بخشش. جمعیت فوق العاده بود و این نشان می‌دهد که نور امام حسین (ع) هیچ وقت خاموش نخواهد شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ آیت‌الله سیدحسن عاملی ۱۴ مرداد اظهار کرد: دشمنان این کشور از این اجتماع که غالب آنها را جوان‌ها تشکیل می‌دادند به شدت عصبانی بودند و به امام حسین (ع) و عزاداران اهانت می‌کردند؛ ثانیاً اردبیلی‌های عزیز در برنامه معلی جداً شاهکار کردند که من از همه آنها قلباً تشکر می‌کنم. کل کشور از طریق برنامه معلی تحت تأثیر عزاداری استان اردبیل بود و عزیزان ما واقعاً هنرنمایی کردند. از مداحان و شعراء تشکر می‌کنم از صدا و سیما، نیروی انتظامی، سپاه معظم، پاکبانان، شهرداری، فرمانداری، اوقاف، سازمان تبلیغات و کانون مساجد تشکر می‌کنم از تمام مبلغین و مبلغات تشکر می‌کنم.

وی گفت: از تمام دسته جات که در این دهه حساب خاص به قرآن باز کردند. مخصوصاً محله میرزا بخشعلی و پیرمادر تشکر می‌کنم. از عزیزان اهل سنت مخصوصاً در عنبران و غرب گیلان که به رسول خدا(ص) اقتداء کردند و مثل رسول خدا(ص) بر امام مظلوم عزا گرفتند و تبعیض در سنت انجام ندادند تشکر می‌کنم. مخصوصاً از آن دسته از عزیزان اهل سنت که سفره احسان باز کردند تشکر می‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha