کد خبر 211414
۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱

سه پرسپولیسی که نزدیک قهرمانی آسیا بودند

سه پرسپولیسی که نزدیک قهرمانی آسیا بودند

سه بازیکن سابق پرسپولیس در حاشیه یک دیدار دوستانه با هم دیدار کردند.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ برگزاری دیدارهای دوستانه پیش فصل فرصتی هم به وجود می‌آورد تا هم‌بازیان سابق بازیکنان که در تیم‌های مقابل یکدیگر هستند، دیداری با هم تازه کنند و روز گذشته نیز در حاشیه مسابقه تدارکاتی مس رفسنجان و تراکتور این اتفاق رخ داد و سه پرسپولیسی سابق برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.

حامد لک، دروازه‌بان سابق پرسپولیس که اکنون در مس رفسنجان حضور دارد و طی یک سال اخیر شرایط خوبی در این تیم سپری کرد، دیروز با مهدی شیری و سعید آقایی، هم‌بازیان سابق خود که در فصل جدید برای تراکتور تبریز به میدان می‌روند، دیدار داشت.

سه پرسپولیسی که نزدیک قهرمانی آسیا بودند

حامد لک که در فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا نمایش درخشانی داشت و در صعود پرسپولیس به دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا تاثیرگذار بود و در فینال هم یک پنالتی گرفت، دیروز با مهدی شیری و سعید آقایی، دو بازیکن ثابت سرخ پوشان پایتخت در فینال آسیا مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی، خوش و بش گرمی داشت.

این ۳ بازیکن سابق پرسپولیس که در ترکیب اصلی در فینال ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا حاضر بودند، یک قدم تا تاریخ سازی برای سرخ پوشان و کسب نخستین جام در این رقابت‌ها برای پرسپولیسی‌ها فاصله داشتند که این اتفاق برای آنها نیفتاد و دو پنالتی برای اولسان هیوندای کاری کرد تا این جام از دست برود و حسرت بزرگی برای آنها باقی ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha