کد خبر 211409
۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹

مرد قاچاقچی که ۶۸ آیفون به بدنش چسبانده بود، دستگیر شد

مرد قاچاقچی که ۶۸ آیفون به بدنش چسبانده بود، دستگیر شد

ظاهراً قیمت بالای آیفون دربرخی کشورها باعث شده تعداد تلاش‌ها برای قاچاق این محصول افزایش یابد.

به گزارش گروه وبگردی حیات؛ همه‌ی ما آرزو داریم جدیدترین محصولات فناوری را با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه خریداری کنیم اما چنین موردی همیشه امکان‌پذیر نیست. قوانین و سیستم‌های مالیاتی کشورهای مختلف می‌تواند دستیابی به هدف مذکور را دشوارتر کند.

چندی پیش با انتشار مقاله‌ای اشاره کردیم آیفون در کدام کشورها ارزان‌تر به‌فروش می‌رسد. ازطرفی این محصول در برخی کشورها با قیمت‌های بسیار زیاد عرضه می‌شود و همین موضوع علاقه‌ی افراد به قاچاق گوشی را افزایش می‌دهد. اکنون مردی که قصد داشت ۶۸ آیفون از مرز چین قاچاق کند دستگیر شده است.
 

قاچاق درهر کشوری در سرتاسر جهان، موضوعی جدی محسوب می‌شود و چین نیز از این قاعده مستثنی نیست. چندی پیش، مردی اقدام به قاچاق ۶۸ آیفون دست‌دوم به این کشور کرد. براساس گزارش‌ منتشر شده ازطرف مقامات چین، این مرد که پیراهن آسین‌کوتاه آبی به‌ تن داشت سعی کرد از مرز عبور کند.


مرد قاچاقچی که ۶۸ آیفون به بدنش چسبانده بود، دستگیر شد
به‌هرحال راه رفتن مرد قاچاقچی بسیار عجیب بود و خیلی سخت و سنگین حرکت می کرد. همین موضوع توجه مأموران گمرک را به او جلب کرد. پس‌از بررسی دقیق، پلیس گمرک چین متوجه شد او ۶۸ آیفون دورتادور کمر، شکم و پاهایش چسبانده است.

اگرچه اکثر مردم از شنیدن این نوع خبرها شگفت‌زده می‌شوند اما برای مأموران گمرک چندان جای تعجب ندارد، زیرا هر روز با موارد مشابه زیادی مواجه می‌شوند. به‌عنوان مثال مدتی قبل نیز قاچاقچی دیگری که سعی‌ داشت ۴۲۰ حافظه‌ی SSD وارد چین کند، دستیگر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha