کد خبر 211248
۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

یک شهید، یک درس؛

همیشه قرآن زیاد بخوانید

همیشه قرآن زیاد بخوانید

در فرازی از وصیتنامه شهید هوشیار آمده است: «همیشه سعی کنید قرآن زیاد بخوانید و از خدا بخواهید که هر چه زودتر ظهور امام مهدی (عج) را نزدیک کند.»

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات ؛شهید حسین هوشیار در نهم اردیبهشت ۱۳۴۳ در تهران متولد شد.وی در عملیات الی بیت المقدس خرمشهر در یکم خرداد ۱۳۶۱ به درجه رفیع شهادت نایل شد.

مادر شهید حسین هوشیار درباره او می گوید: همیشه آرزو داشتم بچه ای داشته باشم که با قرآن مأنوس باشد. یک شب در حالی که حسین را به آغوش گرفته بودم خواب دیدم نوری از راه دور به سرعت به سمت ما می آید و هر لحظه بزرگتر می شود تا جایی که آنقدر نزدیک شد که از خواب پریدم.

فردا خواب را برای یکی از دوستان مانوس با قرآن تعریف کردم که ایشان سفارش کرد خواب را به کسی نگوید چرا که آینده این بچه درخشان خواهد شد.

 حسین از همان دوران کودکی به مسجد  و کلاس های قرآن میرفت و هر روز که بزرگتر می‌شد، به نام یک جوان قرآنی و با خدا معرفی می‌شد تا به شهادت رسید و این تعبیر آن خواب بود.


در فرازی از وصیتنامه این شهید عزیز آمده است:

« امیدوارم بتوانم با این مقدار خون ناقابل که برای اسلام می‌دهم خطاهای گذشته را جبران کنم و مورد رحمت خداوند تبارک و تعالی قرار بگیرم.

وصیتم بر شما امت حزب الله این است که همیشه نظم و تقوی را پیشه کنید و با هم همیشه وحدت داشته باشید.
 همیشه سعی کنید قرآن زیاد بخوانید و از خدا بخواهید که هر چه زودتر ظهور امام مهدی (عج) را نزدیک کند.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha