کد خبر 211077
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹

نادعلی در صحن شورا تذکر داد؛

آسیب‌های اجتماعی به نقاط مهم شهر رسیده است

آسیب‌های اجتماعی به نقاط مهم شهر رسیده است

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری در صحن شورا گفت: در گذشته آسیب های اجتماعی در نقطه خاموش شهر مشاهده می شد اما متاسفانه حالا به نقاط مهم شهر رسیده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در جریان صد و شصت و ششمین جلسه رسمی شورا طی تذکری گفت: روز گذشته طی بازدیدی که از خیابان انقلاب اسلامی حدفاصل میدان امام حسین(ع) داشتم در پیاده راه، یک نابودستان به تمام معنا مشاهده کردم و شاهد یک آسیب اجتماعی بسیار جدی بودم. به نحوی که استعمال و فروش مواد مخدر، خرید فروش اموال سرقتی و سایر آسیب های اجتماعی به شکل کاملا مشهود در حال وقوع بود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه ابتدا باید به خودم به عنوان عضوی از شورای اسلامی شهر تهران سپس به معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران و در نهایت رییس پلیس تهران و سایر دستگاه‌های مربوط تذکر دهم، ادامه داد:  اینگونه آسیب های اجتماعی در سطح شهر به راحتی مشاهده می شود. به نحوی که در گذشته آسیب های اجتماعی در نقطه خاموش شهر مشاهده می شد اما متاسفانه حالا به نقاط مهم شهر رسیده است لذا از صدا وسیما درخواست می کنم با ما همراه شوند در بازدیدی از این مناطق و معابر مهم شهر در زمینه مقابله با آسیب های اجتماعی مارا همراهی کنند.

وی با اشاره به برگزاری طرح‌های ضربتی در برابر آسیب‌های اجتماعی خاطر نشان کرد: همیشه پس از به پایان رسیدن طرح‌های ضربتی در زمینه مقابله با آسیب‌های اجتماعی این آسیب ها به شکل شدیدترین ملموس و قابل مشاهده می شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: از معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری درخواست ارائه گزارش رسمی  در زمینه قرارگاه اجتماعی را دارم تا معاون مربوطه به صورت شفاف اعلام کنند قرارگاه اجتماعی چه نتایجی داشته است و اگه دستگاهی کوتاهی می کند به صورت شفاف اعلام شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha