کد خبر 211038
۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۰

رییس هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در گفتگو با «حیات»:

رجوی به درک واصل شده است/ منافقین حیات انگلی دارند

رجوی به درک واصل شده است/ منافقین حیات انگلی دارند

امیر آراسته با بیان اینکه حماقت، خیانت، خباثت از خصوصیات منافقین است افزود: منافقین باید به کشور برگشته و محاکمه شوند و تقاص خون های بی گناهی که ریختند را پس دهند.

امیر سرتیپ ناصر آراسته، فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمان جنگ و رییس هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در گفتگو با خبرنگار سیاسی حیات؛ گفت: هدف عمده منافقین درعملیات فروغ جاویدان فتح نظامی تهران و تشکیل حکومت نفاق در جمهوری اسلامی بود. آنها به فکر سرنگونی نظام و استقرار نظام جدید به اسم خودشان بودند.

وی ادامه داد: عملیات راهبردی ، تاکتیکی، صحنه و تصرف تهران با عملیات مرصاد در هم شکسته شد آنها در منطقه چهار زبر شکست خوردند و با این روند، ارتش منافقین مضمحل گردید.

رییس هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی افزود: هوانیروز قهرمان به فرماندهی شهید سپهبد صیاد شیرازی، ارتش منافقین را که شامل ۲۵تیپ و ۵ هزار سرباز و ۲ هزار پشتیبان داشت را نابود کرد.

امیر آراسته تاکید کرد: درست است که سایر نیروهای نظامی هم بودند ولی شروع و تمام کننده کار با هوانیروز بود و خوابی که برای حکومت  تهران در خیال داشتند منتفی شد.

این فرمانده ارتش افزود: آنچه که امروز از منافقین باقیمانده نه ارتش است و نه ساختار حکومتی بلکه یک ساختار سیاسی، نظامی بسیار فرسوده صرفا برای زنده ماندن دارند. علیرغم اینکه رجوی به درک واصل شده ولی منافقین حرفی در این مورد نمی زنند فقط هدف شان ارائه زنده ماندن و حیات شبکه نفاق است.

وی تاکید کرد: اعتقاد ما بر این است که رجوی به درک واصل شده است و به دلیل اینکه  قصد دارند نشان دهند که هنوز زنده هستند و رهبرشان نیز زنده است این سیاست را پیش گرفته اند.

امیر آراسته عنوان کرد: حیات منافقین یک حیات انگلی است و گوش به فرمان کشوری که به آنها اجازه اسکان داده اند هستند، پس این یک حیات نظامی، سیاسی و مستقل نیست.

وی خاطرنشان کرد: حماقت، خیانت، خباثت از خصوصیات منافقین است. حماقتشان به دلیل ایستادگی در برابر حضرت امام بود، خیانتشان زمانی بود که با دشمن ایران یعنی صدام در زمان جنگ همراه شدند، خباثتشان برای کشتار مردم عادی و سربازی بود که در راه وطن میجنگید.

رییس هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در پایان گفت: زندگی کثیفی که منافقین در پیش گرفتند در هیچ کجای دنیا جای نخواهند داشت و یک روزی از آلبانی هم بیرون شان خواهند کرد یعنی همان بلایی که بر سر شاه آمد آنها نیزآواره خواهند شد مگر اینکه با پای خود به کشور برگشته و تن به محاکمه دهند که قوه قضاییه نیز در حال تشکیل پرونده برای آنهاست و باید محاکمه شوند و تقاص خون های بی گناهی که ریختند را پس دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha