کد خبر 211016
۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸

در انتهای معاملات ثبت شد؛

شاخص کل بورس سبز پوش شد

 شاخص کل بورس سبز پوش شد

شاخص کل بورس با رشد ۶ هزار و ۲۴۷ واحدی در تراز ۱ میلیون و ۹۷۳ هزار و ۹۱۴ واحدی ایستاد.

به گزارش گروه اقتصادی حیات، امروز دوشنبه (۹ مرداد) در ابتدای بازار  شاخص کل بورس با رشد ۹۳۷ واحدی در ارتفاع ۱ میلیون و ۹۶۸  هزار و ۶۰۵ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد ۶ هزار و ۲۴۷ واحدی در تراز ۱ میلیون و ۹۷۳ هزار و ۹۱۴ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۲ هزار و ۴۸۸ میلیارد تومان رسید. «تاپیکو»، «رمپنا» و «فولاد» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خساپا»، «خزامیا» و «خگستر» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد هزار و ۷۷۷ واحدی روی پله ۶۹۹ هزار و ۱۶۱ واحدی قرار گرفت.همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۴ هزار و ۷۰ میلیارد سهم به ارزش ۲ هزار و ۴۸۸ هزارمیلیارد تومان رسید. شاخص فرابورس هم با رشد ۵۸ واحدی روی پله ۲۶ هزار و ۲۰ واحدی ایستاد.

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۴۸۵ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «انبوه سازی» و «سیمان» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

افران، اهرم وشپنا ۲ بیشترین ارزش معامله و نمادهای خساپا، وتجارت ۲ و شستا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اراد ۱۲۷۴، اراد ۱۰۶۴ و اخزا ۹۱۶۴ بیشترین ارزش معامله و نمادهای دی، اراد ۱۲۷۴ و کرمان بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha