کد خبر 210966
۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷

سامسونگ مقاومت گوشی‌های تاشوی خود در برابر گردوغبار را افزایش می‌دهد

سامسونگ مقاومت گوشی‌های تاشوی خود در برابر گردوغبار را افزایش می‌دهد

رئیس کسب‌وکار موبایل سامسونگ در کنفرانس مطبوعاتی خود به مصرف‌کنندگان گفت که آن‌ها در تلاش برای افزایش مقاومت گوشی‌های تاشوی در برابر گردوغبار هستند.

به گزارش گروه وبگردی حیات؛ گردوغبار دشمن گوشی‌های تاشو است و اکنون سامسونگ اعلام کرده که قصد دارد گوشی‌های تاشوی خود را در برابر گردوغبار بسیار مقاوم‌تر کند.

«تی‌ام رو»، رئیس کسب‌وکار موبایل سامسونگ، در یک کنفرانس مطبوعاتی درباره مقاومت گوشی‌های تاشو در برابر گردوغبار صحبت کرده است. او در جریان کنفرانس خود گفت که سامسونگ از تقاضای مصرف‌کنندگان برای ارائه ویژگی ضد گردوغبار آگاه است و تلاش‌های مختلفی برای دستیابی به این امر انجام می‌دهد.

او همچنین خاطرنشان کرد که سامسونگ برای چند نسل، مقاومت در برابر آب را به گوشی‌های تاشوی خود اضافه کرده است و از طرفداران سری فولد خواست که برای دریافت گواهی مقاومت در برابر گردوغبار کمی بیشتر صبر کنند.

البته باید به این موضوع اشاره کرد که دریافت گواهی مقاومت در برابر گردوغبار برای گوشی‌هایی که دارای قطعات متحرک هستند، می‌تواند بسیار دشوار باشد، اما اگر سامسونگ بخواهد به تنها پیشتاز اصلی بازار گوشی‌های تاشو تبدیل شود، باید برای کسب آن تلاش کند.

مقاومت گوشی‌های تاشوی سامسونگ

گوشی‌های تاشوی فعلی کره‌ای‌ها مقاومت بالایی در برابر آب دارند اما هیچ مقاومتی در برابر گردوغبار نشان نمی‌دهند. گوشی‌های پرچمدار غیرتاشو معمولاً دارای گواهی IP68 هستند که نشان می‌دهد تا حدی در برابر گردوغبار و آب مقاومت دارند. اما گوشی‌های تاشوی سامسونگ فقط دارای رتبه IPX8 هستند که با وجود آن می‌توانید دستگاه را در آب غوطه‌ور کنید، اما هیچ مقاومتی در برابر گردوغبار وجود ندارد.

درنهایت باید اشاره کرد که لولای گوشی‌های سامسونگ شامل برس‌هایی می‌شود که به دور نگه‌داشتن گردوغبار کمک می‌کند. بااین‌وجود، به هر دلیلی، سامسونگ تصمیم گرفته است که برای گوشی‌های سری فلیپ و فولد خود از گواهی IP مقاومت در برابر گردوغبار استفاده نکند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha