کد خبر 210838
۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۰

مالکی در گفتگو با «حیات»:

۸ مرکز سیار راه اندازی شده قابلیت جابه‌جایی ندارد/ پرتابل معاینه فنی قابل انتقال به زودی راه اندازی می شود

۸ مرکز سیار راه اندازی شده قابلیت جابه‌جایی ندارد/ پرتابل معاینه فنی قابل انتقال به زودی راه اندازی می شود

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران گفت: این هشت خطوط افتتاح شده به معنای واقعی کلمه سیار است اما پرتابل و قابلیت جابجایی ندارد اما در شش ماهه دوم سال بناست نسل جدید خطوط سیار یعنی خطوط معاینه فنی پرتابل در پایتخت راه اندازی شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، شادی مالکی مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران روز گذشته از افتتاح ۸ واحد سیار معاینه فنی خودرو در تهران خبر داد و اعلام کرد از ۷ مردادماه در مناطق ۱، ۲، ۴ و ۱۱،  ۸ خط معاینه فنی به خطوط قبلی معاینه فنی پایتخت اضافه می‌شود.

شادی مالکی مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران در پاسخ به پرسش خبرنگار اجتماعی حیات که آیا این مراکز سیار به منظور انجام معاینه فنی خودروها در مجتمع‌ها و شهرک‌های مسکونی قابلیت انتقال دارد یا خیر گفت: این هشت خط سیار افتتاح شده در پایتخت با هدف کاهش بار ترافیکی سایر مراکز معاینه فنی تهران در سطح محلات افتتاح می‌شود و قابلیت جابجایی ندارد.

وی افزود: در واقع این هشت خطوط افتتاح شده به معنای واقعی کلمه سیار است اما پرتابل و قابلیت جابجایی ندارد اما در شش ماهه دوم سال بناست نسل جدید خطوط سیار یعنی خطوط معاینه فنی پرتابل در پایتخت راه اندازی شود.

مالکی تاکید کرد: بناست با راه‌اندازی این خطوط پرتابل امکان انتقال و جابجایی این خطوط در مجتمع‌ها سازمان‌ها و شهرک‌های مسکونی به طور موقت فراهم شود.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران مطرح کرد: شهروندانی که قصد اخذ خدمات از خطوط پرتابل معاینه فنی را داشته باشند می‌توانند درخواست خود را در سامانه تلفنی ۱۳۷ شهرداری تهران یا سامانه اینترنتی تهران من به ثبت برسانند.

وی در پایان خاطرنشان کرد البته پس از افتتاح خطوط پرتابل معاینه فنی در شش ماه آینده، ساز و کار استفاده از آن اطلاع رسانی می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha