کد خبر 210666
۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶

روسیه مراکز فرماندهی نظامی اوکراین را هدف گرفت

روسیه مراکز فرماندهی نظامی اوکراین را هدف گرفت

وزارت دفاع روسیه امروز (پنجشنبه) گفت که ارتش روسیه حملات موشکی به پست‌های فرماندهی و فرودگاه‌های نیروهای مسلح اوکراین انجام داده است.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است که تمامی اهداف با موفقیت هدف گرفته شدند.

در این بیانیه آمده است: نیروهای مسلح روسیه حملات متمرکز را با سلاح‌های هوایی با دقت بالا و دوربرد مستقر در هوا و دریا، مراکز فرماندهی و کنترل و استقرار نیروهای مسلح اوکراین، کارگاه‌ها و سایت‌های نگهداری قایق‌های بدون سرنشین و همچنین موشک‌ها، سلاح‌ها و تجهیزات نظامی دریافت شده از اروپا و ایالات متحده انجام دادند.  
 

وزارت دفاع روسیه گفته است که ۹ تلاش نیروهای مسلح اوکراین برای انجام عملیات تهاجمی در دونتسک، لیمان و دونتسک جنوبی را دفع کرده است.

روسیه همچنین از حملات کوبنده به شهر بندری اودسا خبر داده است. براساس گزارش‌ها زیرساختهای دریایی در بندر اودسا و شهرهای مجاور متحمل آسیب‌های شدید شده و پایگاه مزدوران خارجی و فرودگاه نظامی نیکولایف نیز منهدم شده است.

روسیاالیوم گزارش داد: ارتش روسیه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶ موشک کالیبر، ۸ موشک خا-۲۲ شلیک کرده است. همچنین دهها پهپاد هجومی اهداف دشمن را هدف قرار داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha