کد خبر 210603
۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲

استرس در جان سرلک؛ فقط 5 بازی فرصت داری!

استرس در جان سرلک؛ فقط 5 بازی فرصت داری!

طبق اطلاعات و اخبار رسمی سرلک از ابتدای شهریور ماه سال جاری، یعنی از 27 روز دیگر مشمول سربازی خواهد بود و باید پرسپولیس را ترک و خودش را به پادگان مربوطه معرفی کند.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ طبق اطلاعات و اخبار رسمی سرلک از ابتدای شهریور ماه سال جاری، یعنی از 27 روز دیگر مشمول سربازی خواهد بود و باید پرسپولیس را ترک و خودش را به پادگان مربوطه معرفی کند.

این اتفاق از این جهت برای پرسپولیس نگران کننده است که سرلک در فصول اخیر مرد اول پرسپولیس در پست هافبک دفاعی بوده است. او به حدی در پرسپولیس خوش درخشیده که به تیم ملی هم دعوت می‌شود.

از طرفی پرسپولیس در انتهای فصلی که با دبل قهرمانی این تیم به پایان رسید کمال کامیابی‌نیا را هم مازاد کرد و کنار گذاشت. باشگاه همچنین در جذب سعید عزت‌اللهی ناکام مانده است و فعلا میلاد سرلک و سینا اسدبیگی تنها هافبک‌های دفاعی پرسپولیس هستند. 

در حال حاضر سرلک دو راه برای جلوگیری از مشمول شدن دارد. یکی این که از معافیت کفالت استفاده کند. او برای استفاده از این معافیت تلاش کرده اما هنوز موفق نشده است. 

راه دوم دعوت شدن به تیم ملی است. طبق قانون هر بازیکنی که به اردوی تیم ملی دعوت شود می‌تواند بدون دردسر تا 30 سالگی و بدون رفتن به سربازی در لیگ برتر بازی کند.

سرلک البته سابقه دعوت شدن به تیم ملی را دارد. اما نکته نگران کننده، غیبت او در آخرین لیست تیم ملی است. امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی نام او را از میان بازیکنانی که تورنمنت کافا رفتند خط زده بود.

اردوی بعدی تیم ملی روز 11 شهریور شروع می‌شود. تیم ملی قرار است طی این اردو دو بازی تدارکاتی برگزار کند. لیگ هم از روز 12 مرداد آغاز می‌شود و تا قبل از اردوی شهریور 5 هفته از مسابقات لیگ برتر برگزار خواهد شد.

بنابراین میلاد 5 هفته و 5 بازی فرصت دارد تا خودش را نشان بدهد و قلعه‌نویی را برای دعوت از خودش به تیم ملی مجاب کند. پرسپولیس در این 5 هفته باید با تیم‌های آلومینیوم اراک، تراکتور تبریز، ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان و در نهایت استقلال بازی کند. 

در واقع بازی دربی تهران که در تاریخ دهم شهریور برگزار می‌شود آخرین فرصت میلاد برای درخشش و متقاعد کردن قلعه‌نویی است. ساعاتی پس از سوت پایان دربی تکلیف این مساله مشخص خواهد شد. البته 4 بازی قبل از دربی هم مهم هستند و شاید قلعه‌نویی تصمیمش را درباره دعوت کردن یا نکردن از سرلک قبل از دربی گرفته باشد. 

امروز شایعه شده بود که سرلک قطعا در اردوی بعدی تیم ملی خواهد بود اما مدیر رسانه‌ای تیم ملی این خبر را تنها گمانه‌زنی رسانه‌ای دانست و گفت لیست تیم ملی پس از پایان هفته پنجم اعلام می‌شود و هر خبری قبل از آن روز منتشر شود معتبر نیست. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha