کد خبر 210524
۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

کلاهبرداری 405 میلیاردی با جعل سند در تهران

کلاهبرداری 405 میلیاردی با جعل سند در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کلاهبرداری با جعل سند مالکیت، یک قطعه زمین به مساحت 900 متر مربع به ارزش 405 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، سرهنگ کارآگاه "هدایت بهرامی" رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران  از کلاهبرداری با جعل سند مالکیت، یک قطعه زمین به مساحت 900 متر مربع به ارزش 405 میلیارد ریال خبر داد و گفت: با رصد های اطلاعاتی و اقدامات پیش دستانه پلیس مشخص شد که فرد با همکاری همدستانش ضمن جعل سند مالکیت یک قطعه زمین مربوط به اراضی دولتی ، قصد دارد آن را به فردی به قیمتی بیش از 405 میلیارد ریال بفروشد.

وی با اشاره به اینکه در بررسی کارآگاهان مشخص شد که مدارک فروشنده جعلی بوده است و دستگاه های اجرایی این قطعه زمین را به این فرد واگذار نکرده اند، عنوان کرد: در رصد های اطلاعاتی مخفیگاه متهم در محدوده "تهران پارس" شناسایی و دستور دستگیری متهم از مرجع قضائی اخذ شد.

کارآگاهان این پلیس  موفق شدند متهم را در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به مقر پلیس به کلاهبرداری با جعل مدارک و قصد فروش اموال دولتی به سایر افراد اعتراف کرد.

سرهنگ هدایتی در پایان خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کلاهبرداری را 405  میلیارد ریال برآورد کرده اند و شناسایی سایر مرتبطین پرونده در دستور کار قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha