کد خبر 210497
۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵

قسام:

خون شهدای نابلس، مشعلی برای ادامه راه ملت فلسطین به سمت آزادی است

خون شهدای نابلس، مشعلی برای ادامه راه ملت فلسطین به سمت آزادی است

گردان‌های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس شهادت سه تن از مبارزان خود در درگیری مسلحانه صبح امروز با اشغالگران صهیونیست در نابلس را تسلیت گفت.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ شاخه نظامی حماس در بیانیه‌ خود اعلام کرد: شهادت سه مبارز دلاور به نام‌های شهید سعد ماهر الخراز از فرماندهان میدانی، شهید منتصر بهجت سلامه و شهید نور الدین تیسیر العارضه را به ملت فلسطین تسلیت عرض می‌کنیم.

در این بیانیه آمده است: سه تن از دلاورمردان قسام بامداد امروز برای دفاع از قدس و مسجد الاقصی و در ادامه مقاومت علیه اشغالگران در کرانه باختری و در سالروز شهادت صلاح الدین دروزه فرمانده قسامی، درصدد هدف قرار دادن یکی از اهداف دشمن برآمدند که در این مسیر با گروهی از نیروهای اشغالگر مواجه شدند و پس از درگیری مسلحانه شدید به شهادت رسیدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، قسام تأکید کرد که خون شهدا و جهاد مبارک آنان همچون چراغ و مشعلی در مسیر عزت و سرافرازی و آزادی ملت فلسطین خواهد بود.

گردان‌های قسام در پیامی خطاب به رژیم اشغالگر صهیونیستی افزود: ما هرگز پشت مسجد الاقصی را خالی نخواهیم کرد و جنایات این رژیم علیه ملت و مقدسات فلسطین قطعاً بی‌پاسخ نخواهد ماند و ما تا سجده پیروزی در محوطه‌های مسجد الاقصی و بیرون راندن اشغالگران از این سرزمین، دست از جهاد و مبارزه نخواهیم کشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha