کد خبر 210437
۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶

مرتضی اسدی در گفتگو با «حیات»:

تراکتور امسال باید فقط برای قهرمانی بجنگد/ این فصل پنج تیم مدعی در لیگ برتر داریم

تراکتور امسال باید فقط برای قهرمانی بجنگد/ این فصل پنج تیم مدعی در لیگ برتر داریم

کاپیتان سابق تراکتور معتقد است این تیم پتانسیل جنگیدن برای قهرمانی در لیگ برتر فصل جدید را دارد.

مرتضی اسدی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص وضعیت این روزهای لیگ برتر و نقل و انتقالات اظهار داشت: فصل نقل و انتقالات به شکل داغ و پر حرارتی پیش می‌رود و جابجایی‌هایی پر سرو صدا و جذابی را شاهد بودیم که فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر را حساس‌تر از قبل می‌کند. به نظر من تیم‌هایی که مدعی عنوان قهرمانی هستند از اینجا خودشان را نشان می‌دهند و با عملکردی که در  فصل نقل و انتقالات دارند تعیین می‌کنند که قصد رقابت برای قهرمانی در فصل جدید را دارند یا نه. به نظرم تیم‌هایی که به عنوان مدعی قهرمانی از آنها یاد می‌شود عملکرد خوبی تا اینجای کار داشتند.

وی در مورد نام مدعیان قهرمانی فصل جدید هم توضیح داد: به نظرم همان تیم‌های همیشگی یعنی استقلال و پرسپولیس و سپاهان و تراکتور امسال مدعی جدی قهرمانی هستند و یارگیری خوبی هم داشتند. در کنار این‌ 4 تیم می‌شود از گل گهر سیرجان هم به عنوان یک مدعی احتمالی پشت سر این 4 تیم یاد کرد که عملکرد قابل قبولی در نقل و انتقالات داشته و مهره‌های خوبی به خدمت گرفته است. جنگ قهرمانی در فصل جدید را من بین این 5 تیم می‌بینم و باید دید در طول فصل کدام یک عملکرد بهتری خواهند داشت.

پیشکسوت تراکتور در مورد عملکرد این تیم هم خاطرنشان کرد: تراکتور فصل قبل هم از تیم‌های خوب لیگ برتر بود و با خمس توانست نتایج قبولی کسب کند و ثباتی که این فصل در مدیریت و کادرفنی داشته می‌تواند شرایط بهتری در فصل جدید برای این تیم رقم بزند. عملکرد تیم در نقل و انتقالات هم خوب بوده و بر اساس تفکرات کادرفنی و لیستی که به باشگاه داده خریدها انجام شده است و باید دید در فصل جدید این نفرات کنار هم چگونه کنار هم عمل خواهند کرد.

اسدی گفت: تراکتور امسال واقعاً شرایط خوبی دارد و باید  فقط برای قهرمانی بجنگد چون پتانسیل آن را دارد. هواداران این تیم سال‌ها منتظر قهرمانی تیمشان در لیگ برتر بودند و امسال شرایط فراهم است و امیدوارم حمایت‌هایی که از این تیم از سوی مالک باشگاه می‌شود به همین شکل ادامه داشته باشد و البته همان عملکرد خوب کادرفنی را در فصل گذشته بتوانیم امسال هم مشاهده کنیم. کادر نفرات تیم هم خوب است و با جذب چند بازیکن دیگر تکمیل خواهد شد و برای همین تراکتور امسال می‌تواند یک مدعی جدی برای قهرمانی در لیگ برتر باشد. این انتظار بالایی از تراکتور نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha