کد خبر 210374
۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴

سردار مومنی در گفتگو با حیات:

امشب وداع با شهدای مظلوم فراجا درچند هیئت تهران

امشب وداع با شهدای مظلوم فراجا درچند هیئت تهران

رئیس پلیس راه کشور گفت : مراسم وداع با سه شهید بزرگوار حادثه تروریستی (خاش_زاهدان ‌) امشب در چند هیئت تهران برگزار می شود.

سردار مومنی رئیس پلیس راه کشور در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات گفت: روز گذشته در ساعت دوازده و سی دقیقه همکاران عزیزم در محور (خاش _زاهدان) مشغول گشت زنی و و خدمات ترافیکی به هموطنان عزیزمان بودند. همکارانم برای ایمنی و امنیت هموطنانمان در جاده ها مشغول خدمتگذاری بودند که متاسفانه تعدادی از تروریست ها به صورت ناجوانمردانه همکاران عزیزمان را به شهادت رساندند. 

سردار مومنی گفت: امیدواریم همکاران عزیزمان در سیستان و بلوچستان هر چه سریع تر این تروریست های ناجوانمرد را دستگیر کنند و به سزای اعمالشان برسانند.

وی افزود :برای امشب با توجه به اینکه مردم عزیزمان استقبال زیادی از شهدا داشتند، شهدا در هیئت ها و مراسم های استان تهران حضور پیدا می کنند، به همین خاطر پیکر سه نفر از شهدا که مربوط به استان های اصفهان، مازندران و فارس هستند به تهران منتقل شد، همچنین یک شهید عزیزمان نیز که شهید وحیدی اهل استان خراسان‌ شمالی بود به استان محل تولدش اعزام گشت.

سردار مومنی افزود :مراسم وداع با سه شهید بزرگوار امشب در هیئت ها و مراسم های مختلف در تهران از جمله ستاد فرماندهی تهران بزرگ و پادگان 06 ارتش و همچنین در سرچشمه برگزار خواهد شد. 

وی تصریح کرد :فردا نیز از ساعت 8:45 دقیقه پیکر پاک این شهدا در شهرک آزمایش واقع در بلوار مرزداران تشییع خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha