کد خبر 210344
۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳

پیام تبریک حجت‌الاسلام موسی‌پور در پی انتصاب نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید

پیام تبریک حجت‌الاسلام موسی‌پور در پی انتصاب نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید

حجت الاسلام و المسلمین موسی‌پور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم را به عنوان نمایندۀ ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تبریک گفت.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور به شرح زیر است:

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای موسوی مقدم  «دام عزه»

 سلام علیکم؛

انتصاب شایستۀ جناب‌عالی به عنوان نمایندۀ ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران را، صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم. توفیق خدمت به خانوادۀ بزرگ شهدا، جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی، نعمت و موهبتی بزرگ و مقامی بس رفیع است.

امید است در سایه سار الطاف حضرت احدیت و با بهره‌مندی از هدایت‌های داهیانۀ مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای«مدظله العالی» و با استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های متراکم و عظیم جامعۀ بزرگ ایثارگران و سوابق ارزنده و تجربیات ذی‌قیمت جناب‌عالی در این عرصه، شاهد اقدامات موثر و سازنده‌ای در ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت و خدمت صادقانه به جامعه معزز شهدا و ایثارگران این ولی‌نعمت‌تان انقلاب اسلامی باشیم.

بی‌تردید با تدابیر و توانمندی‌های جناب‌عالی و در تعامل با این شورا در عرصۀ بزرگداشت ایام الله و برگزاری مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی و بزرگداشت شهدا شاهد تحولات چشمگیر خواهیم بود.

 دوام توفیقات جناب‌عالی را در این مسئولیت خطیر از درگاه خداوند متعال مسألت دارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha