کد خبر 210332
۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸

به دنبال پذیرش بیماران خارجی در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی کرمانشاه هستیم

به دنبال پذیرش بیماران خارجی در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی کرمانشاه هستیم

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه از پیگیری برای پذیرش بیماران خارجی در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ مسلم حدیدی در حاشیه بازدید امروز(دوم مرداد) سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی کرمانشاه با اشاره به پیگیری فراوانی که برای راه‌اندازی این مرکز خصوصا در جریان سفر مقام معظم رهبری به استان صورت گرفت، افزود: خوشبختانه این مرکز اکنون خدمات مناسبی به زوجین نابارور ارائه می‌دهد که همپای سایر مراکز معتبر کشور از جمله مرکز "رویان" است.

وی ادامه داد: در این مرکز همه استانداردهای جهانی در درمان ناباروری رعایت شده و از بهترین و به روزترین تجهیزات استفاده می‌شود.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه با بیان اینکه خدمات این مرکز نه تنها کرمانشاه بلکه غرب کشور را نیز پوشش می‌دهد، گفت: به دنبال فعال کردن بخش IPD (پذیرش بیماران خارجی) در این مرکز هستیم. خصوصا با محوریت بیماران عراقی که بواسطه دسترسی و فاصله نزدیکی که به کرمانشاه دارند دیگری نیاز نیست  به سایر استان‌ها مراجعه کنند.

حدیدی افزود: پذیرش بیماران عراقی در این مرکز نه تنها منجر به رونق توریسم درمانی شده، بلکه به کمک گردشگری استان کرمانشاه نیز می‌آید.

وی همچنین از آمادگی برای توسعه مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی کرمانشاه و همچنین ارائه خدمات جامع دیگر در حوزه سلامت بانوان نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: فضایی به وسعت پنج هزار مترمربع و در پنج طبقه برای این منظور دیده شده است.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه ادامه داد: به دنبال راه‌اندازی مرکز جامع سلامت بانوان برای ارائه صفر تا 100 خدمات از مشاوره، روانشناسی، ژنتیک و ... به بانوان هم هستیم.

وی تامین اعتبار را مهمترین نیاز راه‌اندازی این مرکز دانست و اظهار کرد: خود جهاد دانشگاهی از منابع مختلفی که در اختیار دارد حدود ۳۰ میلیارد تومان آورده خواهد داشت، اما به ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان دیگر هم نیاز داریم که امیدواریم با همت مدیران استان تامین شود.

به گفته این مسئول، با توجه به آماده بودن ساختمان این مرکز و همچنین پای کار بودن مشاور و مشخص بودن طرح، در صورت تامین اعتبار می‌توان ظرف مدت یکسال مرکز جامع سلامت بانوان را راه‌اندازی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha