کد خبر 210318
۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

حجت الاسلام شکری:

سعی کردم هیچگاه کم نگذارم/ از مدیر عامل متد برای راه اندازی مجدد بیمارستان امام خمینی کرج تشکر می کنم

سعی کردم هیچگاه کم نگذارم/ از مدیر عامل متد برای راه اندازی مجدد بیمارستان امام خمینی کرج تشکر می کنم

نماینده سابق ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ناراحت هستم که به علت مشکلات جسمانی نمیتوانم در خدمت بنیاد شهید باشم، اما سعی کردم هیچگاه کم نگذارم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، حجت الاسلام یوسفعلی شکری در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: روزی که برادر محمدیان از ما درخواست کرد تا نفراتی را برای این جایگاه معرفی کنند فرمودند که این شخص باید ایثارگر، جوان و بنیادی باشد و ما نیز تعدادی را معرفی کردیم.

وی افزود: اعتبار بنیاد شهید برای من مهم بوده و همواره سفارش همیشگی من به دفتر استان ها این بود که هیچ تعارضی میان افراد نباشد و هم افزایی باید سرلوحه کار قرار بگیرد.

نماینده سابق ولی فقیه در بنیاد شهید مطرح کرد: من هرکاری از دستم برآید به عنوان کسی که به خانواده شهدا عشق می ورزد دریغ نکرده و نمی کنم.

حجت الاسلام یوسفعلی شکری تاکید کرد: از معاونین محترم بنیاد تشکر میکنم چرا که ما خیلی به این عزیزان زحمت دادیم. اکنون ناراحت هستم که به علت مشکلات جسمانی نمیتوانم در خدمت بنیاد شهید باشم. اما سعی کردم هیچگاه کم نگذارم. امیدوارم رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده ایثارگران و مسئولین بنیاد شهید کم کاری های ما را ببخشند. همچنین آمادگی این را دارم که هر کمکی از دستم برآید به عنوان یک روحانی انجام دهم.

گفتنی است وی در پایان از دکتر حافظی مدیر عامل و نائب رئیس هئیت مدیره شرکت متد برای راه اندازی مجدد بیمارستان امام خمینی تقدیر کرد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha